Projektadministratör till Varberg

Projektadministratör till Varberg

För kunds räkning söker vi nu en projektadministratör till filialen i Varberg. Vi söker dig som är prestigelös och gillar att arbeta administrativt. Detta är ett föräldravikariat på 100%.

Dina arbetsuppgifter

I huvudsak kommer du att vara filialchefen och projektledarens högra hand och ansvara för projektens och filialens löpande administration. I denna roll blir du en nyckelperson där du ansvarar för fakturering, tidrapportering, uppföljning samt hantering av serviceavtal. Du har även kontakt med leverantörer och kunder, koordinerar och bokar utbildningar samt diverse andra administrativa uppgifter.

Din profil

Vi ser gärna att du har gymnasiekompetens samt en eftergymnasial ekonomisk alternativt administrativ utbildning. Du behöver ha erfarenhet från en liknande roll, god datorvana, goda kunskaper i Microsoft Office och framför allt Excel. Meriterande är om du har erfarenhet av fakturahantering och projektplanering.

Ytterligare om tjänsten

Den här tjänsten passar dig som gillar att arbeta självständigt och strukturerat, samt är handlingskraftig och idérik! Du har hög serviceförmåga, är hjälpsam, tar initiativ och ser förbättringsmöjligheter samtidigt som du har en känsla för ordning och detaljer. Du har lätt för att samarbeta och kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift på. Du är dessutom noggrann och har en mycket god prioriteringsförmåga vilket är viktigt i ditt dagliga arbete.

Tjänsten är ett konsultuppdrag som sträcker sig fram till december 2023 och du kommer under denna period vara anställd SJR-konsult. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef emelie.lofqvist@sjr.se. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.


SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.


För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy
Mer info
Område Varberg
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 15 feb 2023 (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.