Orderadministratör till Norrort

Orderadministratör till Norrort

Vill du utvecklas inom orderadministration & kundtjänst och ser fram emot en långsiktig anställning? Vår kund är en populär arbetsplats med ett positivt och sammansvetsat team. Med start omgående söker vi orderadministratörer & kundtjänstmedarbetare med tidigare erfarenhet av kundservice och/eller försäljning. Har du en gymnasieutbildning i bagaget, datorvana och är redo för nästa steg? Då är du välkommen med ansökan till tjänsten kundtjänstmedarbetare, redan idag!

Arbetsbeskrivning:

Vår kund är en välkänd aktör på energimarknaden som nu siktar på att ta in fler medarbetare till sin kundtjänst. Här sitter du i öppet kontorslandskap med såväl positiva som stöttande och glada kollegor. Du arbetar i tre olika system och har telefon och dator som främsta arbetsredskap.

Dina arbetsuppgifter:
  • Ta emot inkommande samtal från såväl nya som befintliga kunder (både privat- och företagskunder).
  • Teckna el- och nätavtal, svara på gas-, faktura- och fjärrvärmefrågor liksom besvara e-post och kundärenden via webb.
  • Merförsäljning i form av att föreslå tjänster/produkter som kan förbättra kundupplevelsen.
Kvalifikationer:

Här behöver du:
  • Erfarenhet från kundservice, med fördel där du arbetat med merförsäljning.
  • Gymnasieutbildning och datorvana med grundläggande färdigheter i Microsoft Office.
  • God svenska och engelska i både tal och skrift.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du givet positiv och trivs i mixen av service och försäljning. Du gillar helt enkelt när kunden blir nöjd och får ut mesta möjliga av sin potential. Vi tänker att du får energi av teamwork men kan också arbeta självständigt. Visst är du effektiv, mycket för att du strävar efter att nå resultat och komma i mål. Har du dessutom humor och vill utvecklas inom kundservice så kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

Mer om tjänsten:
  • Tillsättning: snarast möjligt
  • Kunden önskar anställa de inhyrda konsulterna efter hyrtidens slut om båda parter så önskar
  • Omfattning: heltid
  • Placering: Norrort
  • Uppdragstyp: minst 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning
Vill du veta mera om tjänsten - vänligen ring eller mejla Svante Norin på tel 0708 - 571152 eller mejl svante.norin@andara.se

OBS OBS OBS: Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.
  • AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
  • Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.
  • Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.
Mer info
Område Vallentuna
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 30 mars (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Andara är specialiserade på konsultuthyrning och rekrytering till stora och medelstora företag i Stockholms Län. Vi är inriktade på personal inom Administration/Service, Ekonomi, HR/Lön, Marknad och IT.