Projektkoordinator inom försäljning

Projektkoordinator inom försäljning

Förstår du värdet av goda kundrelationer och vill vara en nyckelfunktion i försäljningsprojekt? Är du driven och strukturerad och vill arbeta med komplex försäljning?
I så fall är detta tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som projektledare inom försäljning kommer du att ansvara för hela processen i kundprojekten. Allt från förfrågan, uppstart, offerthantering, teknik, material och test till serieproduktion och lönsamhet. Du kommer att arbeta med komplexa produkter och i varje projekt har du en nyckelfunktion där du leder och är företagets kontakt utåt.

I den här tjänsten ges du möjlighet att både utvecklas i din yrkesroll och som person. För rätt person och vilja finns det ytterligare utvecklings, -och kompetensmöjligheter.

Din profil

Skallkrav:
  • Lägst YH-utbildning inom relevant området eller motsvarande arbetslivserfarenhet
  • Flytande svenska i tal och skrift
  • Flytande engelska i tal och skrift
  • Teknisk förståelse
  • Körkort
Meriterande:
  • Högre utbildningsnivå
  • Förståelse för företagsekonomi/produktionsekonomi
  • Arbetat inom tillverkningsindustrin
För den här tjänsten lägger vi stor vikt på din personlighet. Vi söker dig som är driven, självgående och kan ta egna initiativ. Som person är du noggrann, serviceinriktad samt ser möjligheter istället för problem. Du förstår värdet av kundrelationer, är engagerad i ditt arbete samt strukturerad och nyfiken.
Vi ser att du är en positiv och social person som vill bidra och utvecklas på arbetsplatsen.

Villkor

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Skillingaryd
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så välkommen med din ansökan redan idag!
Mer info
Område Vaggeryd
Yrkesroll Organisation & ledning, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 6 nov 2020 (13 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett globalt företag inom fordons- och verkstadsindustrin med kontor i Skillingaryd.
Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.