Nu söker vi en tjänst till vårt kontor i
Vadstena.
Arbetsuppgifter
I rollen ingår du
i ett operativt team i Vadstena och Uddevalla där du i din roll som orderadministratör kommer ansvara för allmänna kundfrågor för alla tre bolagen.
Du kommer i första hand jobba med orderhantering, prislistor, löpande fakturering, support, reklamationer samt spårning av beställningar mot våra kunder.
Utbildning,
erfarenhet
Vi förväntar oss
att du som söker har:
Tidigare
erfarenhet från en roll där du jobbat med kundsupport, orderadministration och säljstöd
God dator och systemvana,
meriterande om man jobbat i Pyramid eller likande affärssystem.
Goda kunskaper i
svenska och engelska i tal och skrift.
Vi tror att du
som söker tjänsten är en person som trivs i en roll där du ges möjlighet ta eget initiativ att på bästa sätt hjälpa våra kunder och ge en service som ger hög kundnöjdhet, Tjänsten kommer innebära att man till stor del är företagets ansikte utåt. Som person är du tydlig i kommunikation och har en förmåga att prioritera och strukturera arbetet, du behöver vara noggrann och bra att lösa uppgifter själv och i team.