Är du på jakt efter ett jobb där du får ansvara för kommunikation, dokumentation och allmän administration? Då kan detta vara rätt tjänst för dig!
Information om uppdraget:
Vi söker nu Administratör till vår kund i Uppsala. Kunden är ett globalt företag inom läkemedelsindustrin där en roll hos dem ger möjligheten till att vara del i en växande organisation som dagligen utvecklas framåt. Rollen som Administratör i denna form, Customer Regulatory Support, har i uppdrag att tillhandahålla dokument för deras produkter, till stöd för kundernas kvalitet och regulatoriska behov. Customer Regulatory Support syftar till att tillföra värde till produkter som används i GMP-miljöer, vilket visar engagemang för kundnöjdhet. Tillsammans arbetar ca 20 medarbetare med detta i ett internationellt utbyte. Du arbetar gentemot hela avdelningen och ges ett stort förtroende. Cheferna är mån om att alla medarbetare tar egna initiativ och ansvar, så de ser gärna att personen jobbar väldigt självständigt. Cheferna finns där för upplärning och fortsatt stöd framåt, för diskussion om ärenden och kamratskap.
I rollen som Administratör arbetar och ansvarar du för:
- Hantering av Regulatory Support webbapplikation
- Underhåll av RS webbapplikation och databaser, i samarbete med IT
- Andra kärnaktiviteter för Customer Regulatory Support (CRS)
- Administrera CRS-brevlådan
- Administrera CRS-kö i ärendehantering
- Allmänna administrativa uppgifter inklusive utveckling av administrativa rutiner, samt publicering och hantering av dokument
- Granskning av olämpliga prenumeranter
- CRS-kommunikationsuppgifter
- Utforma och administrera Regulatory Support Bulletin
- Underhålla intranätsajt för CRS
- Allmän kommunikation/text på RS webb
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men uthyrd till vår kund i Uppsala. Uppdraget är på heltid med start omgående till 28 Feb 2024. Arbetstiderna är måndag-freda dagtid, med flexibla arbetstider och möjlighet till arbete hemifrån.
Detta söker vi:
Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning, 3 års erfarenhet inom en roll som administratör i Life Science-företag och är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Du behöver även ha goda kunskaper från arbete med mjukvara som MS Office, Magic, Veeva, Oracle och liknande.
Det är meriterande om du har vidareutbildning inom relevant området samt talar franska.
Som person är det viktigt att du arbetar organiserat, har en egen motivation till att agera målinriktat och kundorienterat, är flexibel och serviceinriktad med mycket god samarbetsförmåga. Du är van vid god kommunikationsförmåga och för dig enkelt och naturligt som skribent och programledare/presentatör.
Skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande och tillsättning sker så snart rätt kandidat hittats!