

Administratör till Kinnarps i Uppsala
Om företaget
Välkommen in till Sveriges ledande inredningsleverantör för kontorsmöbler och möbler för skola, vård och omsorg. Kinnarps levererar helhetslösningar inom inredning; allt ifrån kontorsstolar, skrivbord och förvaring till mattor, gardiner och belysning. Vi levererar attraktiva inredningslösningar till olika organisationer genom att behålla motivationen, produktiviteten och välbefinnandet. För oss handlar inredning om så mycket mer än bara möbler: det handlar om att använda design tillsammans med vår samlade kunskap, för att främja kreativitet och effektivitet, och att omvandla kunnande inom ergonomi och hälsa för att skapa utrymmen som hjälper dig att forma en hållbar verksamhet som främjar individen. Det kallar vi Successful Interiors.
Vi söker dig som har intresse för inredning, färg och form och vill arbeta som administratör!
Dina arbetsuppgifter
Som administratör arbetar du med datorn som ditt främsta redskap och du hanterar i regel flera olika system. Beroende på uppdrag och projekt varierar dina arbetsuppgifter, men du utför administrativa och ekonomiska uppgifter och har även nära kontakt med kunder och leverantörer. Du svarar på e-post, tar emot telefonsamtal, och ser till att all kommunikation är korrekt och aktuell. Du stöttar säljare och logistikavdelningen, och kan avlasta övriga kollegor i diverse administrativa uppgifter. Du kommer även vara behjälplig genom att ta emot och ankomstregistrera gods, samt hjälpa kunder och leverantörer i vårt showroom.
Din profil
För att du ska trivas i rollen som administratör ser vi att du är strukturerad med fokus på deadlines trots många pågående projekt. Du är samarbetsorienterad och försöker alltid hitta lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. Du hanterar stress på ett konstruktivt sätt och bibehåller ett gott humör vid press och motgångar. Vidare är du social och värdesätter god service, kan kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift.
Du erbjuds:
* Möjligheten att få jobba i ett spännande och framgångsrikt företag i en expansiv fas och utvecklas i rollen som administratör
* Engagerade, trevliga och drivna kollegor
* Kollektivavtal
* Friskvårdsbidrag
* Företagsaktiviteter och -resor
Det är meriterande om du har:
* Gymnasial utbildning
* Administrativ erfarenhet
* Goda kunskaper i Officepaketet
Ansökan
Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering & Bemanning. Skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se senast 2023-06-06. Vi svarar löpande på frågor rörande tjänsten och vi kommer att göra urval och påbörja intervjuer direkt efter sista ansökningsdag.
Om du har några funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Chefsrekryterare Petra Forsberg Kyller på 0733-51 27 09.
För att säkerställa hållbara rekryteringar, är vi på Clockwork måna om att ha ett jämställt och inkluderande urval i samtliga av våra processer vi hjälper våra kunder med. Med hjälp av ett brett urval och med en kompetensbaserad metodik som grund säkerställer vi att du som söker behandlas likvärdigt, jämlikt och jämställt.
Välkommen in till Sveriges ledande inredningsleverantör för kontorsmöbler och möbler för skola, vård och omsorg. Kinnarps levererar helhetslösningar inom inredning; allt ifrån kontorsstolar, skrivbord och förvaring till mattor, gardiner och belysning. Vi levererar attraktiva inredningslösningar till olika organisationer genom att behålla motivationen, produktiviteten och välbefinnandet. För oss handlar inredning om så mycket mer än bara möbler: det handlar om att använda design tillsammans med vår samlade kunskap, för att främja kreativitet och effektivitet, och att omvandla kunnande inom ergonomi och hälsa för att skapa utrymmen som hjälper dig att forma en hållbar verksamhet som främjar individen. Det kallar vi Successful Interiors.
Vi söker dig som har intresse för inredning, färg och form och vill arbeta som administratör!
Dina arbetsuppgifter
Som administratör arbetar du med datorn som ditt främsta redskap och du hanterar i regel flera olika system. Beroende på uppdrag och projekt varierar dina arbetsuppgifter, men du utför administrativa och ekonomiska uppgifter och har även nära kontakt med kunder och leverantörer. Du svarar på e-post, tar emot telefonsamtal, och ser till att all kommunikation är korrekt och aktuell. Du stöttar säljare och logistikavdelningen, och kan avlasta övriga kollegor i diverse administrativa uppgifter. Du kommer även vara behjälplig genom att ta emot och ankomstregistrera gods, samt hjälpa kunder och leverantörer i vårt showroom.
Din profil
För att du ska trivas i rollen som administratör ser vi att du är strukturerad med fokus på deadlines trots många pågående projekt. Du är samarbetsorienterad och försöker alltid hitta lösningar genom ett prestigelöst fokus på det gemensamma målet. Du hanterar stress på ett konstruktivt sätt och bibehåller ett gott humör vid press och motgångar. Vidare är du social och värdesätter god service, kan kommunicera obehindrat på svenska såväl i tal som skrift.
Du erbjuds:
* Möjligheten att få jobba i ett spännande och framgångsrikt företag i en expansiv fas och utvecklas i rollen som administratör
* Engagerade, trevliga och drivna kollegor
* Kollektivavtal
* Friskvårdsbidrag
* Företagsaktiviteter och -resor
Det är meriterande om du har:
* Gymnasial utbildning
* Administrativ erfarenhet
* Goda kunskaper i Officepaketet
Ansökan
Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering & Bemanning. Skicka in din ansökan på www.clockworkpeople.se senast 2023-06-06. Vi svarar löpande på frågor rörande tjänsten och vi kommer att göra urval och påbörja intervjuer direkt efter sista ansökningsdag.
Om du har några funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Chefsrekryterare Petra Forsberg Kyller på 0733-51 27 09.
För att säkerställa hållbara rekryteringar, är vi på Clockwork måna om att ha ett jämställt och inkluderande urval i samtliga av våra processer vi hjälper våra kunder med. Med hjälp av ett brett urval och med en kompetensbaserad metodik som grund säkerställer vi att du som söker behandlas likvärdigt, jämlikt och jämställt.
Mer info
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
05 juni 2023 (4 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro.
Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän, interim management, matchning och rekrytering. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad.
Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän, interim management, matchning och rekrytering. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad.