Är du serviceinriktad, ansvarstagande och gillar att ha många kontaktytor? Är du norsktalande och vill bli en del av en växande startup med stark entreprenörsanda och passion? Välkommen in med din ansökan som norsktalande teamleader idag!
Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget.
Om företagetFöretaget grundades 2018 och är en delningsplattform för husbilar och husvagnar. De startade i Sverige, Norge och Danmark och har nu även expanderat till Danmark och Schweiz. Företagets affärsidé liknar Airbnb - fast för husbilar och husvagnar. Genom att starta en delningsplattform som hyr ut fordon, behöver färre fordon tillverkas vilket sparar på världens resurser. Företaget gör det enkelt, säkert och tryggt att hyra och hyra ut husbilar och husvagnar. De hjälper privatpersoner att hitta rätt fordon för sitt ändamål eller att hyra ut sitt fordon till andra.
På kontoret i centrala Uppsala sitter du i moderna lokaler tillsammans med fem andra medarbetare.
I rollen som teamleader för kundsupporten och har du ansvar för det nordiska teamet och säkerställer att den dagliga verksamheten fungerar. Du ansvarar för att säkerställa en effektiv och högkvalitativ kundservice och besvarar kundärenden via telefon, e-post och sociala medier. Frågorna varierar i omfattning och handlar bland annat om kontoregistreringar och bokningsförlängningar. Du har primärkontakt med norsktalande användare samt med svensktalande.
* Ansvara för det nordiska teamet och säkerställer att den dagliga verksamheten fungerar
* Besvara kundärenden via telefon, e-post och sociala medier
* Primärkontakt med norsktalande användare
* Erfarenhet av kundsupport/kundtjänst
* Meriterande med erfarenhet från försäkringsbranschen
* God data- och systemvana
* Flytande kunskaper i norska
* Goda kunskaper i engelska och svenska
För att trivas i rollen är du en serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det strukturerat med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du även lösningsorienterad och flexibel med ett stort ansvarstagande.
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Område | Uppsala stad |
Yrkesroll | Service & Kundtjänst, Kundtjänst |
Typ av anställning | Heltid |
Hemsida | http://www.bravura.se |
Sista ansökningsdag | 29 apr 2023 (39 dagar kvar) |