Receptionister sökes till vår konsultverksamhet

Receptionister sökes till vår konsultverksamhet

Till vår konsultverksamhet söker vi receptionister som kan arbeta både hel- och deltid. Som konsult blir du anställd hos Poolia och sedan uthyrd till våra kunder för både kortare och längre uppdrag.

Om tjänsten

I rollen som receptionist kan dina arbetsuppgifter komma att vara:
  • det professionella ansiktet utåt i företagets reception
  • supportera organisationen med viktiga administrativa uppgifter
  • ta hand om alla besökare i receptionen
  • hantera besökskort
  • boka hotell och resor
  • ansvara för alla bud till och från företaget
  • registrera uppdrag
  • koordinera och ansvara för interna och externa events
  • viss ekonomiadministration - kontering av leverantörsfakturor, kvittohantering osv
Vem är du?

Vi söker dig med ett par års erfarenhet från arbete i reception och goda kunskaper i såväl engelska som svenska och Officepaketet. För att trivas i rollen som konsult är det viktigt att du är flexibel och snabblärd med förmåga att se vad som behöver göras.

Om verksamheten

Vi på Poolia genomför varje år tusentals rekryterings- och uthyrningsuppdrag till våra kunder, som både är privata företag och verksamheter inom den offentliga sektorn. Det finns med andra ord stor chans att du hittar ditt nästa drömjobb här hos oss.

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Mer info
Kontaktperson Emma Karlson
Telefon 0727-41 93 62
Område Uppsala stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid, Deltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Poolia
Sista ansökningsdag 5 maj 2019 (13 dagar kvar)