Admin coordinator till innovativt tjänsteföretag

Admin coordinator till innovativt tjänsteföretag

Gillar du siffror, är självgående och trivs bra med många bollar i luften? Har du nyligen tagit examen i ekonomi eller har motsvarande arbetserfarenhet inom området? Vill du bli en del av ett nordiskt serviceföretag i deras innovativa tillväxtresa? Då är det här en tjänst för dig!

Ansökan sker via hemsidan. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår konsultchef Johanna Rooth på 070 - 813 73 71. Urval sker löpande.

Vår kund är ett innovativt företag inom välfärdsteknik för hälso- och sjukvård. Företaget erbjuder tjänster för en säker läkemedelskedja inom professionell hemsjukvård. Kärnan i företaget är att skapa högvärdiga innovationer i kombination med hög serviceanda. Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Dina arbetsuppgifter

I din roll som admin coordinator kommer du att ha en viktig roll i företaget med kollegor utspridda i hela Norden men arbeta nära dina andra kollegor på kontoret i Uppsala. Dina arbetsuppgifter kommer vara varierande men till större delen bestå av ekonomiska arbetsuppgifter såsom fakturering, registrering av utlägg och avtalshantering. Du kommer också att delvis i rollen bistå med administrativa arbetsuppgifter i form av att assistera VD:n i olika typer av arbetsuppgifter, ta inkommande telefonsamtal, skapa onboardingprocesser för nyanställda, inköp av kontorsmaterial samt diverse andra administrativa uppgifter. Övriga arbetsuppgifter kan tillkomma och förändras över tid.

Skallkrav
  • Svenska och engelska flytande i tal och skrift
  • Högskole/universitetsexamen inom ekonomi/redovisning eller annan motsvarande arbetserfarenhet inom administration/ekonomi
Meriterande

* Erfarenhet av att ha arbetat i något ERP eller CRM system

För att lyckas i rollen som admin coordinator behöver du vara självgående och flexibel med dina arbetsuppgifter, då dessa kan variera. Du behöver gilla siffror, vara noggrann och driven samtidigt som du ska ha förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter väl, då du kommer ha många bollar i luften samtidigt.

Övrigt

Start: 16 Juni eller enligt överenskommelse

Placeringsort: Uppsala

Arbetstider: 08-16:30 mån-fre

Du kommer initialt att vara uthyrd som konsult i 6 månader via oss på OnePartnerGroup. Därefter finns mycket goda möjligheter att bli direktanställd hos vår kund. Den här rekryteringsprocessen hanteras av OnePartnerGroup. Alla eventuella frågor rörande tjänsten går till OnePartnerGroup.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Uppsala stad
Yrkesroll Ekonomi
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 20 maj 2021 (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se