Kundtjänstmedarbetare dansk-språkig till e-handelsbolag

Kundtjänstmedarbetare dansk-språkig till e-handelsbolag

inkClub står inför satsningar på flera nya områden, i vår kundtjänst har du en viktig roll att serva kunderna på bästa sätt. Som kundtjänstmedarbetare hos oss ingår du i ett trevligt team. Vi söker nu en kollega som kan ge support till den svenska och den danska marknaden och som har ett långsiktigt intresse av att arbeta i en serviceinriktad roll.

Uppdraget

I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du främst att arbeta med att besvara inkommande kundärenden men även säljande samtal där vi söker upp kunden kommer att kunna ingå. Våra ärenden kommer in via telefon, e-post, webformulär, facebook och chatt. De hanteras i vårt ärendehanteringssystem ServIT e-helpdesk.

Ditt fokus kommer ligga på att ge förstklassig service och besvara frågor kring order, leveranser, produkter, reklamationer och betalningar. Vi arbetar med kontinuerlig uppföljning på våra kunders upplevelse för att utveckla oss i kundtjänsten.

Väldigt sällan, men vid behov innebär tjänsten även att vara behjälplig på andra avdelningar, med arbetsuppgifter som inventering, packning och returhantering.

Kvalifikationer

Rollen passar dig som gillar och är van att arbeta med telefonen som verktyg och har enkelt för att hantera flera system och telefonen parallellt. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänstarbete och att du tidigare har arbetat med Visma Business.

Språknivån och trevlig tonalitet i kundbemötandet är viktigt för oss och det kommer att genomföras språktest (danska i kombination med svenska) under rekryteringsprocessen.

Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ser att du som person är serviceinriktad, kommunikativ och kan hantera olika uppgifter simultant. Rätt person för tjänsten uppskattar variationen av ärenden, tar ansvar för sina ärenden och är en lagspelare som bidrar i gruppen.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på inkClubs huvudkontor i Uppsala. Vi erbjuder del- eller heltidstjänst efter överenskommelse.

Intresserad?

I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad Rekrytering. Frågor besvaras av rekryteringskonsult Charlotta Boo, tfn 0768346090.

Ansökan skickar du snarast via platsannonsen på randstad.se senast 20 maj 2018. Vi gör löpande urval och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om inkClub:

inkClub grundades år 2000 och är idag ett av Europas största e-handelsbolag inom förbrukningsvaror med försäljning till tio länder och fler än fem miljoner kunder. Huvudkontoret ligger i Uppsala, varifrån samtliga marknader och funktioner hanteras. Bolaget har c:a 100 anställda. inkClub omsätter drygt 600 M kr.

Uppdragsgivare: inkClub AB

Ort: Uppsala

Omfattning: Heltid/deltid

Sista ansökningsdag: 2018-09-13
Mer info
Område Uppsala stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 26 aug (7 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.