Btwentyfour - Bli en del av vårt Customer Onboarding Team

Btwentyfour - Bli en del av vårt Customer Onboarding Team

Vi på Btwentyfour växlar upp och för att säkerställa att våra kunder får en så bra start och upplevelse av våra tjänster som möjligt, söker vi nu fler personer till positionen som Customer Onboarding Specialist.

Tjänsten
Som en del av vårt Customer Onboarding-Team har du ansvaret för specifika kunder och projekt. Du kommer att arbeta med att samla in, analysera, planera och kommunicera affärsmässiga och tekniska krav för givna kundprojekt. Du arbetar med våra nya kunder och säkerställer att de förstår värdet i våra tjänster och i vår plattform. Du utbildar och guidar våra kunder i hur de kommer i gång med och använder vår unika plattform för att uppnå maximal effekt av sin investering. Du arbetar i nära samarbete med andra team inom företaget och tillsammans skapar ni en smidig onboarding- och integrationsprocess för våra kunder. Våra kunder är de största marknadsledande företagen (leverantörer och återförsäljare) inom detaljhandeln såsom mode, skor, sport, outdoor och skönhet.

Vem är du?
Vi tror att du som söker denna roll är en person som vill bidra till att våra kunder kan fokusera på sin kärnverksamhet där du är med och guidar och skapar mervärde. Du trivs med att arbeta i högt tempo och som person är du analytisk och lösningsorienterad. Du strävar efter att utveckla och dela best practice med dina teammedlemmar för att ständigt förbättra kvaliteten och effektiviteten i våra interna processer.

Det viktigaste för oss är att du har en god förståelse för varuflödet inom detalj- och e-handel för att lyckas bäst i rollen som Customer Onboarding Specialist. Kanske har du erfarenhet av onboarding och/eller projektledning eller från roller inom Customer Success, Supply Chain eller inköp. Du är kommunikativ och trivs med att arbeta med kunder, gärna med erfarenhet av att ha arbetat inom en kommersiellt driven organisation.

Du är välorganiserad med känsla för detaljer och förmågan att prioritera. Du är duktig på att planera din tid och har affärsanalytiska färdigheter. Du är bekväm med att hålla möten och digitala workshops. Har du dessutom ett tekniskt intresse gör det dig till en extra intressant kandidat.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du är kundfokuserad, ödmjuk, driven, positiv och alltid har en vilja att utveckla dig själv och teamet.

Varför jobba hos oss
Btwentyfour startades som ett familjeföretag och oavsett hur många detaljhandelsjättar vi arbetar med så genomsyrar den varma, välkomnande och familjära känslan hela vårt företag. Vårt team är mycket skickligt, drivs av innovation och inspirerat av förändring. Vi är här för att göra skillnad, för att växa och ha kul medan vi håller på. Vi erbjuder flexibla arbetstider, hybridarbetsplats, friskvårdsbidrag. På fredagar bjuder vi på frukost på kontoret eftersom vi gillar att umgås.

Huvudsaklig arbetsplats är vårt kontor i Uppsala, men vi erbjuder även våra anställda en hybrid med möjlighet till hemmakontor.

Kontakt och ansökan

Infinity HR är framgångsrika i rekrytering av spetskvalitet till kulturstarka bolag och vår självklara partner i denna rekrytering. För mer info om tjänsten eller urvalsprocessen, vänligen kontakta Anton Fredriksson på mail: anton.fredriksson@infinityhr.se eller Emil Nilsson på telefon, 070-5591192.

Välkommen att söka tjänsten genom att använda ansökningsformuläret nedan.
Mer info
Område Uppsala stad
Yrkesroll Data & IT, Projektledare, Support, Systemadministration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 15 dec 2022 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Btwentyfour-plattformen är byggd på Open Commerce-principer för att sömlöst effektivisera och automatisera hela din detaljhandelskedja - från fabrik till konsument.

Vårt operativsystem har formats av en av världens snabbast föränderliga industrier. Detaljhandeln är i ett ständigt utvecklande tillstånd och vi har utmärkt oss i att följa marknadens behov och kraven från vårt affärsnätverk.

Sedan starten har köpare och säljare gått från lokalt och individuellt utbyte av data med affärspartners, till en situation där de kan bygga ett individuellt men generiskt detaljhandelsekosystem.

Våra kunder kan nu överföra kvalitetssäkrad data till alla typer av affärspartners, vilket möjliggör interaktioner med konsumenter över hela världen.