Receptionist / Office Assistant

Receptionist / Office Assistant

Vill du bli en viktig del av ett snabbväxande företag i framkant? Har du tidigare erfarenhet av administrativt-serviceorienterat arbete i en reception och trivs i en internationell miljö? Vi söker dig som vill jobba på en flexibel arbetsplats och har en god känsla för service!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetFöretaget är ett internationellt läkemedelsföretag i Uppsala. Vid en intervju med Bravura får du reda på mer information om företaget.

ArbetsuppgifterI rollen som receptionist har du en viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera framgångsrikt. Du ansvarar för att besvara inkommande mail och telefonsamtal samt ta emot gäster. Vidare hanterar du post och bud samt inköp av kontorsmaterial via företagets inköpssystem. Du har även en viktig roll kopplat till säkerheten på kontoret, detta då du ansvarar för passerkort och dylikt. Du assisterar dina kollegor med administrativa ärenden, det kan exempelvis handla om enklare IT-uppgifter, delta i lokalprojekt samt sköta avtalsadministrationen. Detta är en roll som passar dig som söker variation och flexibla arbetsuppgifter, där din serviceförmåga får lysa!

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Ett par års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter i en reception
  • Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift, både på svenska och engelska
  • Mycket god dator- och systemvana
För att trivas och lyckas i tjänsten brinner för du för att ge god service och att hjälpa andra personer runt omkring dig. Du får energi av att ge service och gör det alltid med ett leende. Vidare är du medveten om vad det innebär att representera ett företag utåt, detta då kontoret har många besökare. Du kan enkelt driva ditt eget arbete framåt självständigt och tar dig an dina åtagande med stort ansvar. Vi tror även att du som söker är prestigelös och trivs i en roll där du hjälper andra, såväl kunder som dina kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet för denna tjänst.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående, start i augusti
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: assistent, sekreterare, assistent, administratör, administration, receptionist, reception, konferensvärdinna, konferensvärd, backoffice, Uppsala, heltid, läkemedel, läkemedelsbranschen
Mer info
Område Uppsala stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!