Customer Service co-worker

Customer Service co-worker

----- SCROLL DOWN FOR INFORMATION IN ENGLISH ------


Du söker ett företag som:

- har en vision om att förändra en bransch
- är entreprenörsdrivet
- är på en kraftig tillväxtresa
- arbetar på en global marknad
- är prestigelösa och vill utveckla sin personal
- har medarbetare som är engagerade och kompetenta


Dina arbetsuppgifter
I ditt dagliga arbete kommer du hjälpa kunder som redan använder vår plattform eller som vill ansluta sig till vår plattform och nätverk. Idag är mer än 6 000 välkända internationella leverantörer och återförsäljare inom mode, skor, sport, friluftsliv, kosmetik anslutna till vår unika plattform. Vi ger support via telefon, video och text. Arbetsuppgifterna kan variera stort från att identifiera nödvändiga åtgärder och delegera dessa vidare till andra avdelningar, till att svara på specifika eller generella frågor om vår plattform, eller att ha utbildningar och introduktioner till nya kunder över länk.


Krav
· Pratar och skriver på svenska och engelska obehindrat.
· Minst 2 års erfarenhet av kundsupport.
· Ett genuint intresse i att ge våra kunder bästa möjliga support genom att visa intresse för kunden, ställa relevanta följdfrågor och samarbeta i teamet.
· Ett stort tekniskt intresse. Kombinationen av ditt tekniska intresse och nyfikenhet gör att du gillar nya tekniska utmaningar och att lösa problem åt våra kunder.
· Du är lösningsorienterad, metodisk, ansvarstagande och en lagspelare.
· Du gillar högt tempo och att få jobba både i team och självständigt.

Meriterande
· Du har jobbat inom handel med tex digital hantering av order och fakturor och sett hur olika IT-system kommunicerar med varandra.
· Erfarenhet av teknisk support inom EDI, API, kommunikation, digitala lösningar.
· Pratar tyska eller franska.

Vem trivs här?
Vi vill förändra en bransch och du drivs av att komma med de bästa lösningarna. Du gillar högt tempo och att få jobba både i team och självständigt. Som person är du prestigelös, driven, positiv och har alltid en vilja att utveckla dig själv och teamet. Du är hungrig på kunskap och söker alltid rätt på svaren om de inte redan finns serverade till dig.

Din arbetsplats blir tillsammans med våra 45 kollegor på vårt fräscha kontor i Stationsgallerian, precis intill Centralstationen i Uppsala.

Ok, jag vill gärna höra mer – hur gör jag?
Skicka en kort beskrivning av vem du är och ett CV till career@btwentyfour.com så tar vi det därifrån. Har du några frågor gällande rollen får du gärna kontakta Mimmi Svedh, mimmi.svedh@btwentyfour.com, +46 70 597 22 26. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande.

------- ENGLISH --------


Do you want to be part of a dynamic company?

Do you like the idea of working in a global company with at mission to enable business opportunities to product intensive international companies? Do you enjoy working in an international organization where you get to be responsible for responding to our customer inquiries via phone, video and email communications? Do you like changing the "world"? Imagine what you could do here. At Btwentyfour we are rewriting the rules for the world of retail. Bring enthusiasm and dedication to your job and there's no telling what you could accomplish!

What does your working day look like?
You will be a part of our Customer Service team and your responsibilities include:
  • Onboarding customers to our unique omnichannel platform
  • Promptly identify and respond to customer questions and provide information to resolve any issue regarding our platform
  • Maintain updated knowledge of the Btwentyfour Omnichannel platform
  • Documenting customer communications within the company's CRM system
Our clients are the largest market leading companies in the retail industry of fashion, footwear, sports, outdoor and cosmetics.

Who enjoys working at Btwentyfour?
We believe that you are a person who wants to be a part of our exciting growth journey. We are building a unique work environment where our employee aspire to help our customer to become more effective and how to simplify their process for storing and exchanging data. You thrive working under high tempo. You have a genuine interest in providing our customer with the best possible support by showing interest in the customer, asking relevant questions and you enjoy technical and commercial troubleshooting.

We attach great importance to your personal qualities and believe that you have energy, are solution oriented, positive and always have a willingness to develop yourself and the team. You have superb communication skills and are fluent in both Swedish and English.

We see a great advantage if:
  • You have worked within the retail industry with for example digital handling of orders and invoices and have knowledge how different IT systems communicate with each other.
  • You have experience in technical support within EDI, API, communication protocols and digital solutions.
  • You speak German and/or French.
Your workplace will be at our office together with your 45 colleagues in Stationsgallerian, right next to the Uppsala Central station.

OK, I love to hear more – how do I proceed?
Send an email to career@btwentyfour.com and we will take it from there. A brief description of who you are and what you have done as well as an attached CV. If you have questions regarding the role please feel free to contact: Mimmi Svedh, mimmi.svedh@btwentyfour.com, +46 70 597 22 26
Mer info
Telefon +46 70 597 22 26
Email Mejla BTWENTYFOUR AB
Område Uppsala stad
Yrkesroll Data & IT, Försäljning, Säljsupport, Service & Kundtjänst, Kundtjänst, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.btwentyfour.com/
Sista ansökningsdag 24 apr 2020 (23 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

About Btwentyfour?
Btwentyfour was founded in 2000 with a vision to create a common business platform and enable the streamlining and rationalization of the Supply chain process between buying and selling companies in the retail industry.

Today we have created a Retail Industry Network based on our Omnichannel platform, a gigantic database that act as a natural hub and common interface for the exchange of data, information and media.

Our head office is in Switzerland, we have our production office in Sweden, a marketing office in North America and a partner office in China. Please read more about us at: www.btwentyfour.com