Finsktalande Back Office Agent till RUSTA

Finsktalande Back Office Agent till RUSTA

Ta chansen att få en utvecklande roll i ett spännande och expansivt företag.

Om rollen

För Rustas räkning söker vi nu en fantastisk Finsktalande Back Office Agent som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med expertis och engagemang för kundens livscykel. RUSTA erbjuder en spännande och utmanande administrativ roll i deras Back Office-team med fokus på kund och support till varuhusmedarbetare. Rusta befinner sig i en stark tillväxtfas och som en del av deras centrala verksamhet är du med och stärker upp teamet och driver utvecklingen framåt. På Rusta hjälper man varandra! Låter det spännande so far? Härligt, då borde du läsa vidare!

I tjänsten som Back Office Agent är service och kundfokus självklart. Vi tror även att du tycker om att klura på lösningar till olika problem, och hantera kunder av alla slag. Arbetet utförs i en miljö som genomsyras av serviceanda, kvalité- och resultatfokus. Med högsta fokus på kund & kvalitet så ansvarar du för kommunikationen med Rustas finska kunder genom att besvara inkommande samtal och mail gällande reklamationer, eftermarknadsservice, Club Rusta samt driva utvecklingsprojekt och ständigt förbättra nyttan för deras kunder.

Vidare kommer du att:
  • Säkerställa hemleveransprodukter och e-com leveranser
  • Support till varuhus & kund via telefon och mail
  • Jobba nära Rustas finska varuhus och den finska organisationen
  • Ansvara för kunddialog i Google Reviews
  • Vara ansvarig mot DHL, inkl. transportskada, verifiering av reservdelar samt anmälan till försäkringsärenden
  • Följa upp kvalitetsarbete samt interna klagomål
  • Utbetalning av presentkort och milersättning
  • Vara ansvarig kontakt mot ARN
  • Vara ansvarig kontakt mot Rustas Finska Organisation
  • Vara ansvarig kontakt mot Store Support för Rustas varuhus
  • Ingå i projektarbetet gällande Rusta Finland
  • Veckoansvar (rullande schema för alla i teamet)
Bli en del av Rusta!

Rusta värdesätter och värnar om sina medarbetare. Här börjar du inte bara på ett nytt företag, utan välkomnas till en familj där vi hjälps åt och tar hand om varandra. Här får man en chans att växa och utvecklas i en miljö där du kan vara dig själv och där mångfalden är vår styrka. Förmåner du får som anställd hos oss är bland annat bra friskvård och konceptet "Trygg Rygg" där du får rabatt hos utvalda kiropraktor och naprapatmottagningar. Välkommen till Rusta-Familjen!

Vem vi tror att du är

För att trivas och lyckas i rollen som Backofficemedarbetare uppskattar du administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du är utåtriktad, serviceminded och trivs i ett högt arbetstempo. Vi ser även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt. Hos Rusta får du möjligheten att lära dig nya saker och utvecklas i en stimulerande och rörlig arbetsmiljö.
  • Som person är du lyhörd för kundens behov och brinner för god service
  • Erfarenhet av försäljning och/eller andra serviceyrken är ett krav för denna tjänst. Har du dessutom arbetat i varuhus är det en merit
  • Du har förstås mycket goda finska språkkunskaper. Du kommer att kommunicera via telefon och mail. Du kommer också hantera deras finska sidor på sociala medier samt göra vissa översättningar
  • Du kommunicerar också obehindrat på svenska och engelska
  • Vidare bör du ha mycket goda kunskaper i Officepaketet och systemvana. Rusta arbetar i olika system och det är viktigt att du lätt kan sätta dig in i nya system och även ha ett tekniskt intresse
Övrig information

Tjänsten är placerad på Rustas huvudkontor i Upplands Väsby och du rapporterar till Head of Customer Service.
Tjänsten är en fast tjänst med provanställning på sex månader. Konkurrenskraftig månadslön via kollektivavtal samt tillkommande goda förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträds enligt överenskommelse.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu.

Om RUSTA

Rusta är detaljhandelskedjan som erbjuder hem- och fritidsprodukter i Sverige och Norge. Vi vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa produkter av god kvalitet till bästa pris. Det första varuhuset öppnades 1986 och Rusta har idag 106 varuhus i Sverige, 40 i Norge, 6 i Tyskland och 33 i Finland. Vi har totalt 185 varuhus. Rustas koncept bygger på enkla inköpsprocesser utan dyra mellanhänder, ett brett sortiment, stora volymer, effektiv logistik och en intensiv trendbevakning.

Rustas värderingar

Rusta står för värderingarna Enkelhet, Mod, Engagemang och Tillsammans. De fungerar som styrmedel vid sidan av vision och affärsidé samt som vägledning i det dagliga arbetet. Det är viktigt för oss att du agerar och levererar i enlighet med värderingarna. "

The Place är Sveriges enda Worklife Partner

För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag - och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
The Place är en rekryterings- och kompetenspartner som funnits över 30 år.
Vi tar avstånd från den traditionella bemanningsbranschen där kortsiktiga lösningar och människor reducerade till siffror blivit norm. I oss får du en Worklife Partner, vare sig du är kandidat, medarbetare eller kund.

Nyckelord: finska, back office, kundservice, MS Office
Mer info
Område Upplands Väsby
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av The Place
Sista ansökningsdag 30 juni 2022 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Välkommen till The Place Det är vi som är The Place - Where happy work happens. Det betyder att vi har jobben för dig som, liksom vi, vill må bra och utvecklas på jobbet. Vi vet nämligen att glada medarbetare presterar bättre och hjälper företag att växa. Vi är The Place to be helt enkelt. Happy Workday! Join The Place Vi sätter glädje först! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid. Några förmåner som medarbetare hos The Place: En tilldelad jobbagent som tillsammans med dig tittar på utvecklingsmöjligheter Engagerat och modernt ledarskap med förståelse för livspussel Onboardingplan Kollektivavtal med pensionssparande, föräldralön m.m. Friskvårdsbidrag Specialerbjudanden Mentorskap Nätverksträffar Kompetensutveckling Vänta inte på bättre tider - intervjuer sker löpande för de flesta av våra roller och rollen kan tillsättas inom kort. Sök därför direkt! Vår historia The Place är rekryterings- och kompetensföretaget som var med och byggde bemanningsbranschen för 30 år sedan. 2019 bytte vi varumärke från Placera Personal till The Place. På The Place vilar vi tryggt på vår långa erfarenhet men utmanar den bransch som vi en gång var med och skapade. Du kommer att märka att vi gör saker lite annorlunda - och bättre.