Student sökes för extrajobb som receptionist!

Student sökes för extrajobb som receptionist!

Är du studerande och söker ett meriterande extrajobb som receptionist under december 2020? Är du serviceinriktad, noggrann och strukturerad? Då kan du vara den vi söker!

Information om uppdraget:

Till Coor Service Management söker vi nu dig som är student och vill jobba extra som receptionist under december månad. Coor Service Management arbetar på uppdrag av Profi Fastigheter som förvaltar Breddens handelsområde i Upplands Väsby. Coor Service Management är Nordens ledande facility management-leverantörer och finns i Sverige, Norge, Danmark och Finland. De erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt.

Som receptionist är din huvudsakliga roll att bemanna receptionen och ta emot inkommande samtal från företagshyresgäster som till största del avser felanmälningar i lokalen där du hänvisar ärenden vidare till tekniker och rätt person. I rollen kommer du huvudsakligen att arbeta med följande arbetsuppgifter:
  • Ta emot besökare
  • Hantera inkommande samtal via telefon
  • Mailhantering i form av felanmälningar och andra frågor
  • Hantering av växeln
  • Hantering av kaffemaskiner, skrivare och annat kontorsrelaterat
  • Parkeringsfrågor och avfallshantering
Som receptionist arbetar du på heltid under följande datum: 21/12 - 23/12 och 28/12 - 30/12 samt 2 heldagar för introduktion v. 51

De arbetstider som gäller är 08.00 - 16.30. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och arbetar som konsult hos Coor Service Management vars kontor ligger i Upplands Väsby. Vid uppstart ges en introduktion som pågår i 2 dagar, vilket förutsätter att du är tillgänglig minst 2 heldagar under v.51

Detta söker vi:

Vi söker dig som är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och söker ett meriterande extrajobb. Vi ser gärna att du som söker har tidigare erfarenhet inom kundservice och har du tidigare arbetat i en roll som receptionist, växeltelefonist eller administratör är detta meriterande för tjänsten, men inget krav. För att passa in i rollen är du serviceinriktad, kommunikativ och noggrann. Vidare är du strukturerad och trivs i en roll där du har eget ansvar och flera bollar i luften. De krav som gäller för denna tjänst är att du besitter goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift samt har en god telefonvana. Krav för denna tjänst är att du som söker är tillgänglig på heltid under den period som gäller för uppdraget samt är tillgänglig för introduktion 2 dagar under v.51.

Passar beskrivningen in på dig? Sök tjänsten redan idag då urval och intervjuer sker löpande!
Mer info
Område Upplands Väsby
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av StudentConsulting
Sista ansökningsdag 2 nov 2020 (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag specialiserade på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet tillsätter vi över 11 000 tjänster varje år. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på: www.studentconsulting.com