Bred roll till växande företag inom vitvarubranschen!

Bred roll till växande företag inom vitvarubranschen!

Trivs du med att jobba flitigt med kroppen men att också få jobba med administrativa uppgifter? I denna rollenfår du chansen att jobba både på lager och kontor! Start till årsskiftet

Dina arbetsuppgifter

De olika rollerna som finns på företaget är Ordermottagare, ekonomiansvarig samt lagerarbetare. Denna tjänst är tänkt att koppla ihop ordermottagare och lagerarbetare och det är idag inte helt spikat exakt hur fördelningen kommer att se ut annat än att ditt största fokus kommer att ligga på arbetsuppgifter på lagret.

Arbetsuppgifter på lagret (ca 70% arbetsfördelning):
  • Ha nära kontakt och en löpande dialog med kollegorna i Virserum gällande lager och logistikfrågor
  • I deras nya lokal så kommer även finnas ett showroom där man kommer ansvara för att visa varorna
  • Ordermottagning, orderplockning, orderpackning
  • Truckkörning
  • Ev. utkörning av leveranser
  • Daglig översyn av lagersaldo
Arbetsuppgifter på kontoret (ca 30% arbetsfördelning):
  • Support till kunder, leverantörer och utesäljare. Hjälpa dom hitta reservdelar och då har de en artikeldatabas med ca 18.000 produkter
  • Se till att prislistor och produktinformation alltid är uppdaterade
  • Arbeta aktivt med kundvård och merförsäljning, mycket telefonsamtal med kunder
  • Eftermarknad, garantiärenden, reklamationsärenden
  • Administrera order och offertarbete
Din profil

För att passa in i rollen har du:
  • Erfarenhet av orderhantering och/eller innesälj
  • Svenska och Engelska, både i tal och skrift
  • God fysik
  • B-körkort
  • Truckkort
Meriterande:
  • Erfarenhet av vitvarubranschen
  • Bosatt norr om stan
Som person är du hungrig, självständig och ansvarsfull. Du har ett eget driv och kan motivera dig själv i ditt jobb. Du gillar att se nya möjligheter, ge bästa tänkbara service och har ett intresse för köksprodukter, form och design.

Villkor
  • 6 månaders provanställing via Framtiden med möjlighet till tillsvidareanställning
  • Omfattning: Heltid, 8-17
  • Ort: Brunna, Kungsängen
  • Start: December/årsskiftet
  • Lön enligt GFL
Urval sker löpande så ansök redan idag för att inte missa chansen!
Mer info
Område Upplands-Bro
Yrkesroll Transport & Logistik, Lager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 4 dec 2020 (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund har nyligen flyttat sitt kontor till Brunna där de idag har både kontorslokaler samt en del av sitt lager. Företaget är agent för olika köksprodukter, bland annat avfallskvarnar, diskbänkar, fläktar och kranar. Mer information ges vid en intervju.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.