Hoppa till innehåll
Bilinvest i Umeå AB logotyp

Kundmottagare / Servicerådgivare sökes till Bilinvest i Umeå

Publiceringsdatum
06 februari 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Om Tjänsten

Som kundmottagare/servicerådgivare hos Bilinvest är du en nyckelperson i driften av vår fordonsverkstad. Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:

  • Kundkontakt i butik, via telefon och mail.
  • Rådgivning kring service och reparationer.
  • Boka och fördela arbetet på verkstaden.
  • Lämna ut fordon till kund, ta betalt samt fakturerera.
  • Administrativt arbete i interna system.
  • Handlägga garantiärenden.

Vi söker dig som

Är serviceinriktad, drivande och noggrann. Du har en hög social kompetens, är kundfokuserad och trivs med att koordinera många olika typer av arbetsuppgifter. Tidigare arbete inom bilbranschen är givetvis positivt, men erfarenhet av annat administrativt arbete kan också vara meriterande. God datorvana och goda kunskaper i svenska och engelska är en förutsättning. Vidare kommer stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper. Avslutningsvis är B-körkort ett krav.

Rekryteringsprocessen

Rekryteringen sker fortlöpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum har passerats.

Liknande Jobb

Bilinvest i Umeå AB logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
29 mars 2024 (32 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bilinvest i Umeå AB är auktoriserad återförsäljare/verkstad för Peugeot, Citroën, Ligier och Segway. Vi bedriver en försäljnings- och fullserviceanläggning med ett 20-tal anställda. Vi har även verkstadsauktorisation för Mitsubishi.