Team Manager till Telenor på Webhelp Nordic i Umeå!

Team Manager till Telenor på Webhelp Nordic i Umeå!

Är du redo
för nästa steg i din karriär? Ser du dig själv som en driven person och ledare med mycket att ge? Vi söker nu en kreativ Team Manager till Webhelp Nordic!

Arbetsbeskrivning

Webhelp Nordic utökar nu ledningen med en Team Manager till Telenor. Där arbetar vi med att ge uppdragsgivarens kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.

Som Team Manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Dina främsta verktyg i arbetet är coaching och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även personalansvar, medarbetarsamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.

Rollen som Team Manager sätter höga krav på din förmåga att motivera och inspirera andra, vara resultatinriktad och därmed alltid arbeta mot våra uppsatta mål. Som ledare behöver du kunna hantera snabba förändringar samt kunna arbeta strukturerat och få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.

Du kommer rapportera till uppdragets Operations Manager.



Krav för tjänsten:

  • Minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A och Engelska A.
  • Goda språkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
Meriterande är:
  • Kunskaper i arbetsrätt
  • Tidigare ledarerfarenhet
  • Ledarutbildning
  • COPC kännedom
  • Erfarenhet av att coacha inom försäljning
  • Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
Om
Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm,
Göteborg, Kalmar, Norrköping och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie,
KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Webhelps Värdeord

Värdeorden Integrity, Commitment, Unity, Recognition, WOW beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver även hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om jobbet

Ort

Umeå

Lön / Förmåner

Lön enligt överenskommelse

Friskvårds- och massagebidrag

Arbetstid / Varaktighet

Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: alla dagar i veckan
08:00-20:00

Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning

Tillsättning sker enligt överenskommelse

Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande!
Mer info
Område Umeå
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Webhelp Sweden AB
Hemsida http://www.webhelp.com/
Sista ansökningsdag 3 juli (9 dagar kvar)