Extrajobb inom ekonomi & juridik till Siemens Financial Services

Extrajobb inom ekonomi & juridik till Siemens Financial Services

Inledning:
Är du en stjärna på administration och har ett sinne för siffror? Vill du ta chansen att få in en fot i ett internationellt och välkänt företag? Ta då chansen och sök tjänsten som avtalsadministratör till Siemens Financial Services, en härlig blandning av ekonomi och juridik!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Siemens Financial Services en avtalsadministratör på deltid. Du kommer vara anställd av Professionals Nord men arbeta ute hos Siemens FS. Det finns goda möjligheter för en fortsatt anställning efter examen förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Tjänsten omfattning är utefter behov men alltid förlagd på dagtid, du förväntas kunna arbeta cirka 10-12h i veckan samt heltid över sommaren. Vi önskar dessutom att du har möjlighet att stötta upp lite extra under exempelvis jul-, påsk-, och höstlov. Du kommer arbeta på plats på Siemens kontor tillsammans med ett härligt team som kommer stötta och utbilda dig i din nya tjänst, på sikt kan det även finnas möjlighet att arbeta hemifrån vid behov.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till Moa.Lindgren@pn.se

Arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i ett härligt team där du främst arbetar med hantering och kontroll av inkommande avtalsdokumentation. Du agerar många gånger spindeln i nätet och dina arbetsuppgifter kommer att innefatta hantering av hyres- och leasingavtal, ärendehantering via mail och telefon samt validering och support gentemot samarbetspartners och interna medarbetare i organisationen.

Kravprofil:
Då tjänsten är en deltidsanställning söker vi dig som studerar inom relevant område, exempelvis ekonomi eller juridik. Vi ser gärna att du har minst 2-3 år kvar tills examen.

Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Du är serviceinriktad och tycker om att samarbeta med såväl kunder som kollegor. Vidare tror vi att du är noggrann då arbetet kräver det samt att du är duktig på att kommunicera såväl på svenska som engelska i tal och skrift. Är du tekniskt duktig och har lätt för att arbeta i olika system kommer du ha en fördel in i tjänsten.

START: januari/februari
OMFATTNING: Deltid
STAD: Umeå
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Moa Lindgren

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@professionalsnord.se
Mer info
Kontaktperson Moa Lindgren
Telefon 070-2846010
Email Mejla Moa Lindgren
Område Umeå
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida https://pn.se/
Sista ansökningsdag 10 dec 2022 (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi vet av erfarenhet att du som medarbetare är den viktigaste resursen för företagen. Därför arbetar vi med kvalité och personlig matchning till alla våra tjänster för att hitta rätt jobb för dig. Hos Professionals Nord finns en gedigen branscherfarenhet och en gemensam vision - Att skapa och bibehålla arbetstillfällen!