Servicevärdar för barnverksamhet till upplevelsebadet Navet

Servicevärdar för barnverksamhet till upplevelsebadet Navet

Navet upplevelsebad söker sociala och energifyllda servicevärdar till deras satsning i att erbjuda avgiftsfri simskola för barn i förskoleklass. Vi söker dig som är utåtriktad och social som trivs med att bemöta och leda barn, som vill vara med att skapa en trygg miljö för barnen som är med och deltar i den dagliga verksamheten.

Omfattning:
Heltid, dagtid 7-16

Arbetsbeskrivning:

Som servicevärd handla arbetet främst om att serva och vara behjälplig för barnen, före och efter simundervisningen, och att under dagen löpande sköta lokalvård i olika delar av anläggningen. Arbetet kan även innehålla inslag av kassaarbete med försäljning av engångsentréer, abonnemang och varor från vår shop. Du fungerar som en länk mellan kunden och övriga anläggningen och bör trivas med att ha många bollar i luften, vilja hjälpa till samt möta många människor och då främst barn.

Du kommer att utföra tillsyn och skötsel av lokalerna, städning av både våta och torra ytor kommer finnas med i dem dagliga arbetsuppgifterna. Under en dag möta upp flertalet skolklasser varje dag och vara behjälplig före och efter deras simundervisning. Se till att barnen blir väl bemötta och skapa en trygg miljö att vistas i.

Kvalifikationer:
Du bör vara utåtriktad och har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra människor, samt trivas och klara av att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Säkerhetstänket är högt och du förstår vikten av att rutiner samt instruktioner följs. Du är ansvarskännande och noggrann med en vilja att hela tiden förbättra och utveckla, både dig själv och verksamheten.


Ibland är tempot högt så vi tror du är stresstålig och kan behålla lugnet i situationer där oväntade saker kan hända. Det är meriterande om du gått barn och fritidsprogrammet vid gymnasiet, arbetat som ledare för barnidrott eller likvärdiga uppgifter kring att organisera och leda barnverksamhet. Även erfarenhet från städarbeten är meriterande. Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Eftersom tjänsten innebär mycket kundkontakt krävs att du har god social kompetens samt förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Utdrag från brottsregistret är ett krav för anställning.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag:
2018-09-24 urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Alma Henriksson alma.henriksson@randstad.se
Mer info
Område Umeå
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Randstad
Sista ansökningsdag 24 sept (4 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Randstad är världens näst största HR-service företag och arbetar med bemanning och rekrytering. Vi är nu representerade i 46 länder, med över en halv miljon medarbetare på uppdrag hos våra kunder varje dag.