Dina arbetsuppgifterVill du arbeta inom ett ledande serviceföretag i byggbranschen där fokus ligger på att öka såväl säkerheten som effektiviteten hos kund? Nu ska den nuvarande Kundcenterchefen i Umeå gå vidare med nya arbetsuppgifter inom bolaget och vi söker dig som vill ta över och leda gänget i Umeå mot nya spännande utmaningar. Är det du?
Som Kundcenterchef ansvarar du för hela kundcentret, både försäljning och det dagliga operativa arbetet. Det är din uppgift att skapa en laganda på kundcentret och möjligheter till utveckling för medarbetarna. Det är även din uppgift förstå lokala konkurrensfaktorer och arbeta med riktad marknadsföring mot potentiella kunder i området.
Du kommer att ansvara för:
- Kundcentrets budget och resultat
- Kundcentrets personal och kundnöjdhet
- Tillgångarna på kundcentret
Din profilVi värderar dina personliga egenskapar högt i kombination med några grundläggande önskemål på din kompetens:
- Vi ser att du har genomgått någon form av gymnasieutbildning, högre utbildning eller motsvarande.
- Flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
- B-körkort är ett krav.
- Förmåga att använda olika IT-system i allmänhet och speciellt kunskap inom MS Office.
- Du har kompetens att förstå lönsamhet, marknadsföring och finansiella siffror.
- Du har erfarenhet av arbete med företagskunder samt förståelse och intresse för komplexa affärer.
- I ditt ledarskap motiverar du andra, ger stöd till medarbetare och ger dem befogenheter.
- Du skapar goda relationer både till kunder och kollegor, där du bygger effektiva kontaktnätverk inom och utanför organisationen
- Du har finansiella kunskaper och har erfarenhet av att arbeta med uppföljning och resultat.
AnsökanI denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Katarina Norberg på tfn: 0708 21 53 28. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, ansök därför snarast möjligt, dock senast den 24e maj, via www.clockworkpersonal.se.