Säljare - anpassade arbetstider för föräldrar

Säljare - anpassade arbetstider för föräldrar

Är du förälder och har det svårt att få ihop vardagspusslet? På Online har du möjligheten att anpassa dina arbetstider för att förenkla vardagen.

Om tjänstenTjänsten innebär försäljning och service via telefon till våra uppdragsgivares befintliga och nya kunder. Vi tror att försäljning och service är aspekter som kan läras in och vi ger dig därför verktygen för att utvecklas inom dessa områden. Vårt mål är att våra säljare skall utvecklas och med tiden klara av svårare och mer komplexa typer av försäljningsuppdrag eller kundserviceuppdrag. Det finns därmed stora utvecklingsmöjligheter för dig som har viljan att växa med oss. Vi värdesätter alltid hög kvalité i våra samtal med kunder och vi ser därför att du är en person som alltid tänker på kundens bästa!
Vår 20åriga branscherfarenhet har inneburit att vi i dagsläget arbetar med flertalet stora och välkända varumärken/uppdragsgivare. Det innebär att det finns möjlighet till variation i vilka varumärken/uppdragsgivare du arbetar för.
Som heltidsanställd på Online arbetar du i regel dagtid, måndag till fredag. Vi ger dig även möjlighet att anpassa dina arbetstider och anställningsgrad för att kombinera tex. småbarnslivet med arbetet.
Vårt lönesystem gör det möjligt för dig att påverka din lön genom ett provisionssystem, samtidigt som du har en garanterad lägsta lön enligt kollektivavtal med Unionen.

Vem söker vi?Vi söker dig som är ansvarsfull och har en positiv inställning till försäljning. Vi vill att du är målinriktad och att du är positiv till mångfald, jämställdhet och värnar om allas lika värde. Det är en fördel om du är tävlingsinriktad men du behöver även klara av en motgång.
Vi ser det som ett plus om du är aktiv inom en idrott eller att du har en kreativ sida i form av konst, musik eller teater. Har du dessutom tidigare ledarskapserfarenheter och vågar ta för dig i sociala sammanhang är det meriterade för tjänsten.

KvalifikationerFör tjänsten krävs att du
  • Fyllda 18 år
  • Har gymnasiekompetens
  • Har tidigare någon form av arbetslivserfarenhet (behöver inte vara från försäljningsbranschen). Även sommarjobb etc. går under tidigare erfarenhet.
Det absolut viktigaste för oss är vem du är som person och att du vill lära dig försäljning och service! Vi har kollektivavtal genom Unionen och är självfallet medlemmar i branschorganisationen Kontakta.
Har du frågor om tjänsten, ring Malin Öman 073-045 54 74.
Mer info
Område Umeå
Yrkesroll Försäljning, Telefonförsäljare
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 2 juni 2019 (45 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

Online hjälper företag att bygga kundlojalitet och öka sin försäljning, genom att kombinera rätt teknik, rätt människor och rätt kompetens i kunddialoger vid rätt tillfälle oavsett kanal.

Idag har vi kontor i Lund, Umeå och London som med cirka 150 heltidsanställda hanterar 3,3 miljoner kunddialoger årligen inom försäljning, mötesbokning, och support samt hjälper företagets kunder med kund- och varumärkesanalyser. Vi arbetar utifrån ett workflowperspektiv, till skillnad från ett ticketperspektiv, dvs med ett fokus på ett helhetsflöde som säkerställer att alla dialoger utförs med samma standard utifrån uppdragets utformning.

Online existerar på grund av att det finns ett behov av tjänsterna vi levererar. Online existerar på grund av att våra kunder anser att vi utför dessa bättre än våra konkurrenter. För att Online ska fortsätta att existera måste vi alltid leverera tjänster som våra kunder efterfrågar, överträffa deras förväntningar och göra det bättre än våra konkurrenter.