Supportansvarig

Supportansvarig

Om företaget

Till vårt huvudkontor i Umeå söker vi nu en supportansvarig! Är du initiativrik, tekniskt intresserad och trivs med att bygga starka kundrelationer? Då skall du söka detta jobb.

Dina arbetsuppgifter

Som supportansvarig är det du som driver, utvecklar och ansvarar för företagets supportavdelning. Du ansvarar för att inkommande supportärenden löses professionellt och arbetar proaktivt för att undvika att fel uppstår. Din roll kommer att innebära nära samarbete med marknadsavdelningen där du agerar tekniskt säljstöd och säkerställer att nya kunder får bästa möjliga start på sin kundresa. Du har med andra ord en central roll i företaget och kommer ha stor möjlighet att påverka.

Vi erbjuder dig en trevlig arbetsplats på ett företag som växer internationellt och ligger i framkant inom sitt område. Vi är ett gäng härliga kollegor med högt driv och familjär stämning där alla jobbar tillsammans och inte är rädda för att hugga i där det behövs.

Din profil

Vi söker dig som gillar att leda och har en intressant bakgrund inom teknik. Vi tror att du har arbetat några år inom support med såväl mjukvara som hårdvara. Det är meriterande om du har erfarenhet av IT och Telekom. Du har god kommunikativ förmåga och kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

För att passa i rollen är du är en social och utåtriktad person. Du är en problemlösare som arbetar strukturerat, samtidigt som du snabbt och obehindrat kan ställa om när nya förutsättningar så kräver. Det är viktigt att du är prestigelös och flexibel i ditt sätt att vara. Du fungerar lika bra självständigt som i grupp.

Verkar detta intressant?
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning. För mer information kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Roland Axelsson, 073-071 65 24, roland.axelsson@intinor.se. Vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen så ansök med CV och personligt brev så snart som möjligt via www.clockworkpersonal.se, men senast den 23 September.
Mer info
Område Umeå
Yrkesroll Organisation & ledning, Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 23 sept (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Intinor levererar egenutvecklade produkter och helhetslösningar för att komprimera och direktsända video över Internet i hög kvalitet. Våra kunder är främst TV-kanaler, mediehus och produktionsbolag. Livesändningarna spänner bland annat över nationella hockey- och fotbollsligor till den globala e-sportscenen med det senaste inom 4K/VR360. Men också från landsortstidningens lokalbevakning hela vägen till Världscuper och Olympiska Spel. Företaget, med säte i Umeå, startades 2003 och har idag 12 anställda och positiv utvecklingskurva.