Teknisk Support till Skydda i Ulricehamn

Teknisk Support till Skydda i Ulricehamn

Nu erbjuder vi dig en relationsskapande roll hos ett spännande bolag i en internationell miljö. Har du ett tekniskt intresse, motiveras av ett ge utmärkt service och har kunskaper inom personlig skyddsutrustning? Då ska du läsa vidare!

Om vår kund

Skydda är Marknadsledande i Norden - som skyddsspecialister och med 40 års erfarenhet inom arbetsplatssäkerhet och personlig skyddsutrustning. Vi hjälper återförsäljare med ett brett erbjudande inom personlig skyddsutrustning. Vår gedigna erfarenhet hjälper också företag att skapa tryggare arbetsmiljöer och därigenom en effektivare och mer lönsam vardag.
Skydda Group omsätter ca 850 miljoner och har ca 85 anställda. Våra kontor finns i Sverige, Norge Finland och Danmark. Försäljningen sker i Norden och övriga Europa.

För att möta morgondagens krav stärker vi nu upp vår supportorganisation ytterligare. För att bli det behöver vi nu din kompetens inom Personlig skyddsutrustning. Vill du stärka våra kunskaper inom och samtidigt bidra till säkerheten på arbetsplatser och i förlängningen i samhället? Läs vidare om vad tjänsten som Teknisk Support på Skydda innebär.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som Teknisk Support kommer ditt ansvarsområde innefatta att ta emot, besvara och guida i kundärenden och produktfrågor utifrån din tekniska kompetens (inom personlig skyddsutrustning). Du bidrar till utvecklingen av god support i teamet och är behjälplig såväl mot kunder B2B, som internt mot organisationen. Ärenden som förekommer är bland annat orderadministration, leveransfrågor, avvikelser och priser.

Dina kontaktytor består av kunder och återförsäljare i Sverige och du samarbetar med dina kollegor i supportteamet. Vidare rapporterar du till Business Support Manager.

Din profil

Vi söker dig som har kunskap inom personlig skyddsutrustning, meriterande med kännedom om det tekniska skyddet. Vi tror att du tidigare kan ha arbetat inom en supportfunktion och har med fördel bygg- och industrierfarenhet. Du behärskar både svenska och engelska väl samt har en god systemvana.

Som person är du driven, proaktiv och har en positiv attityd, där du ser många möjligheter som gör att du lyckas i rollen hos oss. Du är duktig på att hantera parallella processer och motiveras starkt av att lösa problem och ärenden.

Vill du vara med på vår starka resa framåt där du är högst delaktig i att göra arbetsplatser och samhället säkrare? Skyddas värdeord är Professionell, Passionerad och Engagerad och det är precis som vi vill att du är!

Skydda har valt att samarbeta med Effektiv i denna rekrytering. Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande och sista ansökningsdag är den 12 maj. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Jens Lindroth, jens@effektiv.se alternativt Jasmina Dedeic, jasmina@effektiv.se
Mer info
Område Ulricehamn
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av AB Effektiv Borås
Sista ansökningsdag 12 maj 2021 (3 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.