Projektadministratör till företag inom automation!

Projektadministratör till företag inom automation!

Har du ett stort intresse för teknik samt brinner för dokumentation och planering? Vill du arbeta på ett företag i framkant med stor teknisk kompetens? Sök tjänsten idag!

Dina arbetsuppgifter

Som projektadministratör kommer du att vara projektledarnas stöd genom att kontinuerligt samla in och bearbeta dokumentationen för projekten. Du kommer vara med på projekt från början till slut och administrera flera projekt samtidigt. Projekten kommer vara både större och mindre och arbetet kommer därför vara mycket varierande och utvecklande. Du kommer ha många bollar i luften och det krävs därför att du är duktig på att planera och strukturera.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Dokumentation och administrera riskanalyser
  • Ansvara för all dokumentation som behövs under projektens gång
  • Koordinera och ansvara mindre projekt
  • Ta fram underlag för ÄTA-hantering
Vid start kommer du få en god introduktion för att med tiden ta mer självständigt ansvar. För rätt person finns det stor möjlighet att växa i rollen och inom företaget. Resor kommer förekomma i tjänsten.

Din profil

För att trivas i rollen har du som person ett stort driv att ta både dig och arbetet framåt samt att du arbetar noggrant och systematiskt. Du tycker om ordning och reda, kan planera din tid väl och är lyhörd. Vidare är du duktig på att kommunicera i skrift och är lösningsorienterad. Som person är du även mycket ödmjuk, trygg i dig själv och flexibel.

Skallkrav:
  • Teknisk gymnasial utbildning
  • Minst 1 års arbetslivserfarenhet från administration, processindustrin eller byggbranschen
  • Körkort B
  • Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
  • YH-utbildning inom relevant tekniskt område alternativt administration
  • Tidigare relevant arbetslivserfarenhet av riskanalys och affärssystem
Villkor

Omfattning: Heltid
Tjänstgöringsort: Kungshamn, resor till Göteborg förekommer
Lön: Enligt överenskommelse
Tillträde: Januari

Urval och intervjuer hålls löpande, sök därför tjänsten redan idag!
Mer info
Område Uddevalla
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 12 jan 2020 (33 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett teknikföretag med 70 år i branschen. De levererar komplexa systemlösningar inom automation och service. De är idag ca 70 anställda, har tre kontor i Sverige och arbetar för att skapa bästa möjliga mervärde hos sina kunder. Företaget har en mycket utvecklande arbetsmiljö och god kompetens. De arbetar tillsammans för att de bästa lösningarna.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.