Hoppa till innehåll

Trinax söker ansvarig för innesälj

Publiceringsdatum
21 maj 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

I över 10 år har vi sparat tid åt Sveriges hantverkare via vårt projektverktyg Trinax Tid & Projekt. Genom en effektiv och helt digital arbetsprocess hjälper vi till att få ordning och reda bland alla projekt, anställda, fakturor och kundkontakter. I slutändan innebär det massor med sparad tid och mindre onödiga kostnader för våra kunder.

Vi söker nu någon som är ansvarig för att utveckla och forma vårt framtida innesäljsteam, en tjänst där vi gärna ser en driven, social person med tidigare erfarenhet från att leda försäljning av mjukvaruprodukter.

Vi är en arbetsplats där det går fort från beslut till leverans, vi är lyhörda och gillar när det kommer förslag på hur vi kan göra något bättre för att skapa en så bra vardag som möjligt som möjligt, både för oss och våra kunder. Du blir framförallt en del av ett fantastiskt team som har väldigt roligt på jobbet och gör många aktiviteter tillsammans.

Eftersom tjänsten har sin huvudsakliga placering i Trollhättan bor du inom lämpligt avstånd.


Rollen som Ansvarig för Mötesbokning - Innesälj

I rollen kommer du att spela en central roll i att forma framtiden för vårt innesäljsteam. Denna position är en viktig del i vår fortsatta utveckling, där du kommer att ansvara för att öka volymen av bokade möten, skapa effektiva rutiner och uppföljningsstrategier, samt att i framtiden leda och utveckla en växande grupp av innesäljare, samtidigt som du är resultatinriktad och arbetar till stor del operativt.


Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar

  • Utveckling och implementering av strategier för mötesbokning som ökar försäljningsvolymen.
  • Operativt arbete med att boka möten och säkerställa kvaliteten på de möten som bokas.
  • Skapa och utveckla rutiner för effektiv uppföljning och kundengagemang.
  • Bidra till utvecklingen av en framtida innesäljgrupp genom att identifiera behov och möjligheter.
  • Rapportera direkt till försäljningschefen med regelbundna uppdateringar och resultat.


Vem är du?

  • Du har tidigare erfarenhet av att ansvara för en försäljningsavdelning och kan visa på mätbara resultat från ditt arbete.
  • Du har en stark förmåga att organisera, planera och prioritera i en snabbt föränderlig miljö.
  • Du är en naturlig kommunikatör och har lätt för att skapa och underhålla relationer.
  • Du är självgående med en stark drivkraft att uppnå och överträffa satta mål.
  • Flytande i svenska i både tal och skrift är ett krav.


Vi erbjuder

  • En unik möjlighet att vara med och forma innesäljorganisationen inom ett växande mjukvaruföretag.
  • En dynamisk arbetsplats med korta beslutsvägar och högt i tak.
  • Konkurrenskraftig lön med möjlighet till bonus baserat på prestation.
  • Möjlighet till personlig och professionell utveckling.


Till alla våra medarbetare erbjuder vi även

  • Utbildning och kompetensutveckling
  • Sjukvårdsförsäkring
  • Tjänstepension
  • Träning på arbetstid
  • Teambuilding
  • Gemensamma aktiviteter
  • Möjlighet att växa inom bolaget
  • Gott kaffe och färsk frukt


Om Trinax AB

Vi är ett innovativt och växande bolag med branschens bästa kollegor. Med ett gediget utbud av såväl egna produkter som tjänster inom IT och systemutveckling erbjuder vi våra kunder digitala helhetslösningar. Under de senaste åren har vi uppnått tillväxt i raketfart och fått utmärkelsen som ett gasellföretag fyra år i rad; 2019, 2020, 2021 och 2022! Hösten 2020 expanderade vi vår verksamhet genom att öppna ett nytt kontor i Oslo.

Balansen mellan arbete och fritid är viktig för oss. Det ska vara roligt att vara på jobbet och vi arbetar därför kontinuerligt med att skapa en arbetsplats som våra medarbetare uppskattar att vara en del utav. Förutom att vi har ett intressant förmånspaket är vi duktiga på att anordna aktiviteter som afterwork, biljardturneringar, träningspass och personalaktiviteter.

Vårt kontor hittar du strax intill Trollhättans centrum – här arbetar i dagsläget 28 stycken anställda uppdelat på programmerare, designers, tekniker, projektledare säljare och testare tillsammans i en kreativ och öppen miljö.

Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se

Sök jobbet
Ansök senast
31 augusti 2024 (50 dagar kvar)
Ansök nu

Denna annons är hämtad från Platsbanken / arbetsformedlingen.se