Store Manager

Store Manager

Inom hela Stores pågår ett arbete med att sätta kunder, medarbetare och försäljning i främsta rummet. Stores är och kommer vara en av Telenors absolut viktigaste säljkanal tillsammans med kundservice, externa partners och digitala kanaler.

Som Stores Manager ansvarar du för allt som sker i butiken, från resultatfokuserad försäljning till starkt fokus på medarbetarnas utveckling och lärande. Är det dig vi söker?

Vilka är vi?

Stores i Telenor är en av våra viktigaste säljkanaler som utgör cirka 40 % av all försäljning. Uppdraget för en Store Manager i Trollhättan är att tillsammans med kollegorna skapa en välfungerande butik. För att trivas i denna roll brinner du för försäljning och ledarskap som däri innefattar totalansvar inom Stores på en lokal marknad. Inom en snar framtid kommer vi inom Stores att få än större ansvar för business SME-kunder. Om du brinner för att bli Telenors lokala hub för både konsumenter och företagare samt älskar försäljning, människor och ledarskap - då är detta rollen för dig!

Vad gör en Store Manager?
  • Du har fullt ansvar för butiken, vilket innebär all försäljning, rekrytering, medarbetarutveckling samt att samtliga kampanjer och nya produkter förs ut på bästa sätt
  • Eget försäljningsansvar samtidigt som du leder och säkerställer att medarbetarna i butiken når sina och butikens mål
  • Du blir en av våra primära Telenor ambassadörer mot såväl konsument som företagskunder
  • Du utvecklar och bygger teamet lokalt i nära samarbete med Learning Lab
  • Du ansvarar tillsammans med dina kollegor för att rutiner och kvalitet följs i enlighet med policys, vad gäller exempelvis inventering, lagerhållning och säkerhet
  • Du utvecklar och skapar kontakter med kollegor inom Stores samtidigt som du säkerställer en gruppdynamik inom din butik som är framgångsrik
  • Du ansvarar även för schemaläggning, kostnadsmål, drift och kundklagomål i butiken.
Passar du ihop med oss?

Vi söker dig som fullkomligt brinner för sälj. Samtidigt stimuleras du av att få bidra med din energi och erfarenhet till dina kollegor. Vidare är du en god organisatör med en problemlösningsförmåga och inställning att allt är möjligt. Du är duktig på att hantera olika typer av personligheter och du är en teamspelare av rang.

Vi söker dig som har fullständig gymnasiebehörighet. Du behärskar engelska såväl i tal som skrift då vårt koncernspråk är engelska. Du är van att arbeta i våra system och känner dig däri trygg att stötta i introduktion av nya sätt att arbeta på. Vi ser att du har ett genuint intresse när det gäller försäljning och tillväxt såväl mot konsument som mot företag. För att trivas med jobbet måste du tycka om att vara nära medarbetarna, bidra med egen försäljning och även vilja vara en del av bemanningen i butiken.

Vill du skapa framtiden med oss?
Välkommen att söka tjänsten via länken "Ansök nu". Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2018-11-22.

Placeringsort:
Trollhättan

Anställningsform:
Tillsvidare, 6 månader provanställning

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Mer info
Område Trollhättan
Yrkesroll Organisation & ledning, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 23 nov (6 dagar kvar)
Visa var