Danskspråkig E-Com & Customer Experience Agent

Danskspråkig E-Com & Customer Experience Agent

Job description:

Ligger service i ditt DNA? Har du ett genuint intresse av e-handel, hälsa och nutrition? Då kommer här en unik möjlighet för dig att arbeta i en bred roll där du blir delaktig i stora delar av kundupplevelsen. Vi söker just nu en danskspråkig medarbetare till en kombinerad roll mellan E-Commerce Operationsteamet och Kundservice. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% där placering kan diskuteras. Välkommen med din ansökan!

Din roll

I Rollen som E-com & Customer Experience Agent jobbar du mot den danska marknaden vars huvuduppgift är att säkerställa e-handelsupplevelsen och servicen för våra danska kunder. Då tjänsten avser en kombinerad roll mellan E-com och Kundservice bör du motiveras av att arbeta med varierande arbetsuppgifter där kundens upplevelse är i fokus.

Detta är en operativ roll där du ansvarar för att siten Bodystore.dk är uppdaterad med korrekt innehåll enligt befintlig försäljningsplan, samt att vara behjälplig för våra danska kunder genom att leverera utmärkt service, vart de än befinner sig i kundresan. Frågor som dyker upp kan handla om allt från beställningar, leveranser, sortiment, produktrådgivning, betalning och returer. Vårt uppdrag är att leverera en "World Class E-Commerce Experience". Du har en viktig roll på Bodystore.dk då online-butiken är kärnan i vår affär och där kunden alltid är i centrum.

I jobbet kommer du:
  • Att arbeta 50% mot kundservice och 50% mot E-com. Beroende på försäljning kan fördelningen över de två avdelningarna komma att variera.
  • Att vara vår danska språkresurs för hela bolaget där olika typer av översättningar förekommer.
  • E-com:
    • att arbeta nära våra E-commerce Coordinators och Online Store Managers där du ansvarar för att siten Bodystore.dk håller hög kvalité och är korrekt uppdaterad enligt gällande kampanj- och försäljningsplan.
    • Att arbeta med schemaläggning av banners och kampanjer i vår online-butik
    • Att publicera innehåll i sociala medier och skicka ut nyhetsbrev via vårt CRM-system.
  • Kundservice:
    • Att ge service i världsklass till våra kunder via kanalerna telefon, e-mail och sociala medier
    • Att bredda din kunskap inom hälsa och nutrition för bästa möjliga kundservice.
    • Att agera på och föra feedback vidare till andra funktioner i organisationen så som Tech, inköp, marknad, logistik, OSM, E-com och övrig kundservice. Inget problem är för stort eller för litet.
Profile description:

Om dig
För att lyckas i rollen tror vi att service kommer naturligt för dig där du finner energi av att ge service i världsklass. Du är utåtriktad och uppskattar kontakten med olika typer av människor. Du har goda kommunikativ förmåga och lätt för att formulera dig i både tal och skrift på ett sätt som går i linje med vårt brands tonalitet. Du har förmåga att arbeta strukturerat och effektivt med rutinuppgifter och är bekväm med att leverera mot deadlines. Mycket av arbetet sker i olika datasystem, du bör därför ha god datavana och lätt för att ta till dig rutiner. Då rollen innebär ett brett kontaktnät med nära samarbete tillsammans många olika avdelningar i organisationen är det viktigt för oss att du är nyfiken, lyhörd och gärna hjälper till där det behövs.

Erfarenhet av liknande uppgifter och kunskaper om kosttillskott, träning och hälsokost är meriterande men ännu viktigare är att du har viljan och förmågan att göra ett bra jobb. Vi ser gärna att du blir en del av HSNG-familjen så snart som möjligt.
  • Krav
  • Du talar och skriver danska flytande och behärskar även det svenska språket i tal och skrift.
  • Genuint intresserad av kunden och kundmötet.
  • Har en fullgjord gymnasieutbildningen med goda resultat.
We offer:

Du erbjuds
  • 100% tillsvidareanställning (provanställning 6 månader) med placering i antingen Trollhättan, Solna, Stokke (Norge) eller Danmark. Låt oss diskutera!
  • En modern arbetsplats med en informell kultur, korta beslutsvägar och engagerade chefer och medarbetare.
  • Att bli en del av ett glatt gäng med fin sammanhållning och stor drivkraft
  • Ett generöst friskvårdsbidrag och gemensamma gruppträningar
  • Riktigt bra personalrabatter på våra siter: gymgrossisten.com, bodystore.dk och bodystore.com
  • Möjlighet till prisvärd massage under arbetstid
  • Att delta på en mängd sociala aktiviteter anordnat av vår "sociala-grupp" på arbetsplatsen
  • Flexibel workplace 60/40
Låter detta intressant?
Du vill vi att du skickar in din ansökan (CV och personligt brev) redan idag! Vi genomför löpande intervjuer under rekryteringsperioden. Vi rekommenderar dig därför att vara ute i god tid med din ansökan. Sista ansökningsdag är 15/5. För frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Mathilda på e-postadressen mathilda.bodin@hsng.com

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet i våra rekryteringsprocesser genomför vi personlighetstester i ett tidigt skede. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss att identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen. Vi jobbar även med arbetsprover och referenstagning.
Mer info
Område Trollhättan
Yrkesroll Data & IT, Försäljning, Kundservice, Systemadministration
Typ av anställning Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av HSNG AB
Sista ansökningsdag 31 maj 2022 (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

For the stronger, healthier and happier version of you! Brinner du också för en hälsosam livsstil och vill vara en del av ett team fullt med lagspelare? På HSNG - Health and Sports Nutrition Group HSNG AB strävar vi efter att erbjuda produkter i världsklass inom träning, hälsa & kost. Vi är ledande inom e-handel med försäljning av kosttillskott & hälsokost på den nordiska marknaden. HSNG AB består av Gymgrossisten.com och Bodystore.com. HSNG:s produkter säljs också i dagligvaruhandeln genom helägda Fitness Market Nordic. Stronger, healthier and happier! Våra värderingar genomsyrar allt vi gör och betyget är att vi flertal gånger utnämnts till ett av Sveriges mest framgångsrika företag. Sedan januari 2018 är HSNG en del av koncernen Orkla och tillhör affärssegmentet Orkla Care.