Produktuppdaterare/webbassistent och kundtjänstmedarbetare

Produktuppdaterare/webbassistent och kundtjänstmedarbetare

Vi söker dig som älskar det skrivna ordet! Du kommer att arbeta aktivt med att uppdatera vår e-handel med nya produkter, produkttexter och anpassningar för att våra kunder skall få den optimala förståelsen för produkten innan köp.

Dina arbetsuppgifter består främst i att uppdatera vår e-handel med nya produkter där produkttexter är av yttersta vikt för att förmedla produktens egenskaper i text. Utöver detta kommer du hjälpa till med klassiskt kundtjänstarbete via telefon, email samt via vårt webbaserade ärendesystem. Du kan även komma att behöva hjälpa till på vårt lager med hantering av kundordrar, lager- och produkthantering vid arbetstoppar, så du är inte rädd för att ta i och arbeta där det krävs. Du kommer dagligen att prata och skriva med kunder runt om i hela Sverige och Europa, varav mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift är ett krav. Du kommer hjälpa kunderna att spåra paket, svara på produktfrågor, hantera telefonbeställningar och på annat sätt supporta kunden före, under och efter köp.

Arbetet är placerat i våra nybyggda lokaler på Hedeängsvägen i Trollhättan, där du kommer sitta tillsammans med oss övriga i ett öppet kontorslandskap. Vi ser att du är en självgående person som har lätt att lära nya saker och med ett stort fokus på kunden, ordning och reda. Du har en bakgrund med kundkontakter sedan tidigare och är inte främmande för att föra kundsamtalet vidare. Du kommer arbeta nära övriga medarbetare med en egen kontorsplats, varav social kompetens och kommunikativ förmåga är av stor vikt.

Tjänsten är nytillsatt och du kommer att arbeta nära kollegor som tidigare arbetat med arbetsuppgifterna.

Utbildningsbakgrund
Tidigare erfarenhet av kundtjänst via telefon och e-post
Goda PC-kunskaper
Photoshop/bildredigeringsprogram
Grundläggande ekonomikunskaper inom företagsekonomi
Tidigare erfarenhet/intresse för motorfordon (bilar, transportbilar & lastbilar etc.)

Vi arbetar i Windows-miljö på arbetsplatsen.
Kunskap om affärssystemet SAP
Business One, ärendesystem (Zendesk, Freshdesk m.fl.), e-handelssystem (Wikinggruppen m.fl.), TA-system (Unifaun m.fl.) och betalsystem (Klarna, SveaWebPay m.fl.) är meriterande.

Språkkunskaper:
Svenska – mycket goda kunskaper i tal och skrift
Engelska – goda kunskaper i tal och skrift

Arbetsdrift:
Heltid 40 timmar per arbetsvecka

Körkortskrav:
B-körkort

Arbetstider och omfattning
Tillsvidareanställning med provanställning 6 mån

Tillträde
Omgående eller enligt överenskommelse

Ersättning
Månadslön i norm med kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-30
Ansökan kan skickas till e-postadress; jobb@abmahol.se
Märk ansökan med "Produktuppdaterare"

Observera att tjänsten kan tillsättas under ansökningsperioden, så vi ser gärna att du ansöker omgående om detta arbete passar dig.

Kontaktuppgifter för detta jobb
VD Marcus Holgerson, 0520-22 14 81, marcus@abmahol.se
Mer info
Kontaktperson Marcus Holgerson
Telefon 0520221480
Email Mejla Marcus Holgerson
Område Trollhättan
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.abmahol.se
Sista ansökningsdag 30 sept 2021 (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

AB Mahol är ett litet snabbväxande
e-handelsbolag med idag 9 medarbetare, där vi jobbar i en positiv anda med hög servicenivå som mål. Du skall brinna för att lösa kunders problem, oavsett hur dessa uppkommit. Bra kundbemötande i alla situationer genomsyrar hela verksamheten, och du skall se möjligheter bortanför hindren, gilla att skratta och kunna ta människor för vad de är. Du gillar fordon och känner att du lätt tar till dig nya saker, du gillar att jobba, ogillar att rulla tummarna och gillar dagar som inte är den andra lik med skratt och humor, då finns det hopp för dig hos oss!