Finsktalande innesäljare / säljsupport / kundtjänstmedarbetare

Finsktalande innesäljare / säljsupport / kundtjänstmedarbetare

Är du van vid att leverera högklassig service, vill arbeta för ett av regionens största företag och är flytande i finska? I så fall kan detta vara tjänsten för dig!

Om företagetTrelleborg är en världsledare inom specialutvecklade polymerlösningar som tätar, dämpar och skyddar kritiska applikationer i krävande miljöer. De innovativa lösningarna accelererar kundernas utveckling på ett hållbart sätt. Trelleborgkoncernen omsätter runt 34 miljarder kronor och har verksamhet i cirka 50 länder.

Fluid Handling Solutions är ett BU inom Trelleborg Industrial Solutions som är en ledande leverantör av polymerbaserade kritiska lösningar inom industriella applikationsområden såsom utvalda slang- och tätningssystem samt antivibrationslösningar för spårbundna fordon, fartyg och industriell utrustning
Läs mera om Fluid Handling Solutions på https://www.trelleborg.com/sv/fluidhandling

ArbetsuppgifterSom finsktalande kundtjänstmedarbetare är du kundens förlängda arm och kommunicerar med resterande intressenter på Trelleborg AB. Ditt främsta kommunikationsverktyg är mailen och men även kontakt över telefon. Arbetsdagarna består bland annat av att assistera kunder genom orderhantering, leveransuppföljning samt ta hand om reklamationer av varor. Dessutom hjälper du Trelleborg ABs kunder genom att svara på deras frågor kring produkter och funktioner.

Formella krav
  • Flytande i finska, svenska och engelska, tal och skrift
  • Tidigare erfarenhet av service på distans
  • Erfarenhet av att arbeta Excel (meriterande)
  • Erfarenhet av att arbeta med tekniska produkter (meriterande)
  • Erfarenhet av affärssystem, (M3 är meriterande)
För att trivas och lyckas väl i den här rollen är du en noggrann person med ett öga för detaljer. I ditt arbete är du självgående och ser lätt vad du behöver göra för att driva ditt arbete framåt. Du har förståelse för hur kunder kan tänka och utför med en stark servicemedvetenhet dina uppgifter. Eftersom Trelleborg AB strävar efter att bibehålla sin goda och stöttande företagskultur ser vi också att du trivs med att ha kollegor och har lätt för att samarbeta och arbeta som ett team.

Övrig information
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i fram tills årskiftet. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Trelleborg AB. Det kan finnas möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående
Plats: Trelleborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, service, finska, flytande finska,Trelleborg, Heltid, Skåne, kundtjänstmedarebetare, ordermottagare, dagtid, heltid, Trelleborg AB, omgående, teknik, Excel, M3, affärssystem, telefonförsäljare, office
Mer info
Område Trelleborg
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.