Projektkoordinator till expansivt företag!

Projektkoordinator till expansivt företag!

Är du i början av din karriär som projektkoordinator eller jobbat något år? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter

Du kommer ha det övergripande ansvaret för det administrativa åt projektledarna, du kommer att hjälpa projektledarna med allt möjligt så att projektledarna kan lägga fokus/tid på rätt saker.
  • Offertarbete och kalkyleringsarbete.
  • Hjälpa till att producera orders, beställa material, ha kundkontakt och skicka kataloger till kunderna. Men även boka hotell för projektledarnas resor, alltså hjälpa projektledarna till en mer effektiviserad arbetstid.
  • Följa upp leveranser och eventuella reklamationer.
  • Hjälpa projektledarna med tidplanen samt rapportering i projekten
  • Sammanställa och presentera statusrapporter
Din profil

Skallkrav:
  • Kunskap i Excel och PowerPoint.
  • God datavana.
  • Engelska, svenska i tal och skrift.
  • Körkort.
Meriterande:
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

Vi lägger stor vikt på din personlighet och för att lyckas i rollen som projektkoordinator krävs det att du är bekväm med att vara spindle I nätet men också är prestigelös i ditt förhållningssätt till andra. Du uppskattar dina kollegor, du är väldigt serviceinriktad samt känner stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Som person är du social, framåt och har inga problem att träffa nya människor i många olika positioner. Du är öppen, ärlig och lojal mot dina kollegor och kunder.

Villkor

Villkor:
Start: Augusti 2019
Omfattning: Heltid - dagtid
Placering: Tranås
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpnade och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Mer info
Kontaktperson Rasmus Lindholm
Telefon 0722-066998
Område Tranås
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 5 apr (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget jobbar med inredning till butik och restauranger. Omsätter ungefär 85 miljoner och är runt 30 anställda. Är indelade I 3 delar, Expo, Event och Butik, inom butik hjälper man till och konstruerar och designar byggprojekten från offert till slutfakturering. Projektkoordinatorn kommer jobba mot butik, Inom området butik finns tjänster så som bygg, CAD-ritning, ljus, ljud, logistik, produktion och projektledning. Man kommer jobba tillsammans med 7 projektledare.

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.