Ekonomiassistent / deltid upp till 75% till Pichano Holding AB

Ekonomiassistent / deltid upp till 75% till Pichano Holding AB

Är du en erfaren ekonomiassistent som vill arbeta på deltid? Nu har du möjlighet att arbeta i en flexibel och självgående roll hos Pichano Holding AB!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på deltid upp till 75% som varar i 6 månader. Efter periodens slut finns goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Pichano Holding har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företagetPichano Holding AB är din pålitliga partner inom verkstad, underhåll och byggservice. Med hög serviceanda och ett starkt internt nätverk tar de ett helhetsansvar för uppdraget. De sätter alltid kundens behov främst och använder sin samlade kunskap strategiskt för att uppfylla kraven med säkerhet i fokus från start till mål.

Bolagen inom Pichano har mer än 100 anställda på fem orter och de ser hela Sverige som deras arbetsplats. Företaget agerar med stark lokal närvaro, samtidigt som de utvecklar deras servicegrad genom att arbeta i nätverk och möter behoven där de finns. Eftersom Pichano Holding AB verkar i en förtroendebransch känner de stolthet över deras mångåriga samarbeten med tunga industrikoncerner och andra branschledande partners med höga kvalitetskrav.

ArbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent arbetar du mot flera företag inom koncernen Pichano Holding AB. Du hanterar enklare bokföring som periodiseringar och månadsavstämningar. Du arbetar även med fakturering och viss löneadministration, där du är delaktig i att kontrollera tidsrapportering och löner.

Du arbetar nära företagets ekonomichef och en ekonomiassistent som sitter i Gävle. Däremot driver du dina egna processer för företagen du arbetar mot. Vidare så samarbetar du även med andra enheter inom bolaget.

Formella krav
  • God erfarenhet av likvärdigt arbete
  • Erfarenhet av löneadministration är meriterande
  • Erfarenhet av Monitor, AGDA och VISMA lön är meriterande
Vi ser att du är en kommunikativ person med god samarbetsförmåga. Då du ansvara du för dina egna processer ser vi att du är driven, initiativtagande och trivs bra i en självständig roll. Vidare så har du en god förmåga att arbeta lösningsorienterat för att självständigt komma fram till lösningar.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Timrå
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, assistent, redovisning, löpande bokföring, bokföring, redovisningsassistent, månadsavstämning, fakturering, faktura, lön, administration, deltid
Mer info
Område Timrå
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!