Receptionist/Säljassistent (Deltid 80%) W&H Nordic AB med placering i Täby/Arninge.
Sista ansökningsdag
30 september 2024 (20 dagar kvar)
Publiceringsdatum
27 augusti 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
W&H Nordic AB är ett av de ledande företagen inom dentalbranschen.
W&H Nordic tillhandahåller dentalutrustning till tandläkarklinker. Idag är vi 30 anställda. Vårt huvudkontor samt lager ligger i Stockholm/Täby. Utöver detta har vi filialer i Norge, Finland, Danmark samt Baltikum.
Vårt moderbolag W&H Dentalwerk är verksamt i mer än 110 länder världen över. Med ett välorganiserat distributionsnät, många dotterbolag och kunniga och pålitliga partners, är W&H en av de ledande globala aktörerna inom branschen.
https://www.wh.com/se_nordic/
Receptionist/Säljassistent
Vi söker en engagerad och serviceinriktad Receptionist/Säljassistent som vill vara en del av vårt dynamiska team. Du kommer att vara vårt ansikte utåt och spela en central roll i att välkomna våra besökare samt stötta vår sälj- och kundserviceavdelning. Du kommer också att ansvara för att kontorets dagliga drift fungerar smidigt.
Arbetsuppgifter:
Ansökan sker via mailadress jobb@whnordic.se med CV och personligt brev.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 30 september 2024. Intervjuer sker löpande.
W&H Nordic tillhandahåller dentalutrustning till tandläkarklinker. Idag är vi 30 anställda. Vårt huvudkontor samt lager ligger i Stockholm/Täby. Utöver detta har vi filialer i Norge, Finland, Danmark samt Baltikum.
Vårt moderbolag W&H Dentalwerk är verksamt i mer än 110 länder världen över. Med ett välorganiserat distributionsnät, många dotterbolag och kunniga och pålitliga partners, är W&H en av de ledande globala aktörerna inom branschen.
https://www.wh.com/se_nordic/
Receptionist/Säljassistent
Vi söker en engagerad och serviceinriktad Receptionist/Säljassistent som vill vara en del av vårt dynamiska team. Du kommer att vara vårt ansikte utåt och spela en central roll i att välkomna våra besökare samt stötta vår sälj- och kundserviceavdelning. Du kommer också att ansvara för att kontorets dagliga drift fungerar smidigt.
Arbetsuppgifter:
- Ta emot och välkomna besökare.
- Svara i telefon och hantera inkommande samtal samt e-post.
- Administrativt stöd till säljavdelningen, framför allt boka och koordinera möten åt våra två säljare.
- Assistera vid möten och kurser, inklusive förberedelse av mötesrum och catering.
- Göra inköp och beställningar för kontorets behov, inklusive kontorsmaterial och förnödenheter.
- Hantera post och leveranser.
- Säkerställa att receptionen och allmänna utrymmen är representativa och välkomnande.
- Övriga administrativa uppgifter efter behov.
- Erfarenhet från en liknande roll inom reception, administration eller försäljning är meriterande.
- God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Vana vid att arbeta i Microsoft Office och andra relevanta IT-system.
- Stark känsla för service och förmåga att skapa ett gott första intryck.
- Organiserad, noggrann och flexibel med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
- Erfarenhet av att hantera inköp och leverantörskontakter är en fördel.
- En trevlig arbetsmiljö med trevliga kollegor.
- Konkurrenskraftig lön och förmåner
Ansökan sker via mailadress jobb@whnordic.se med CV och personligt brev.
Skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 30 september 2024. Intervjuer sker löpande.
Liknande Jobb
Sök jobbet
Ansök senast
30 september 2024 (20 dagar kvar)