

HRBP för konsultuppdrag till internationellt bolag i Norrort
Om rollen
Du kommer att tillhöra ett svenskt HR-team där du rapporterar till HR-chefen för den svenska verksamheten. Som HR Business Partner kommer du att stötta och guida verksamhetens chefer i HR-årets olika processer.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom HR eller motsvarande och minst fem års erfarenhet av brett HR-arbete i en motsvarande roll. Du är trygg och självgående i HR-årets samtliga processer och trivs att arbeta såväl operativt som strategiskt. Du har med fördel arbetat i en internationell miljö och har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Erfarenhet av Comp&Ben området är starkt meriterande.
Som person är du trygg i dig själv och din kompetens och du trivs i en föränderlig miljö där du har lätt för att anpassa dig efter nya sammanhang. Du har ett proaktivt förhållningssätt och är bra på att självständigt driva ditt arbete framåt. Vidare är du ansvarstagande, inkluderande och har en fallenhet för att skapa förtroendefulla relationer till såväl chefer som medarbetare.
Ansökan och övriga uppgifter
Detta är ett konsultuppdrag via Jurek HR med önskad start i början av september. Kunden har sitt kontor i Täby och det finns möjlighet att arbeta hemifrån ca 2-3 dagar/vecka. Vi hoppas kunna tillsätta uppdraget så snart som möjligt och välkomnar även dig som är intresserad av att samarbeta med Jurek som underkonsult. Har du frågor eller funderingar om uppdraget är du välkommen att kontakta Cecilia Strååt på cecilia.straat@jurek.se.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Du kommer att tillhöra ett svenskt HR-team där du rapporterar till HR-chefen för den svenska verksamheten. Som HR Business Partner kommer du att stötta och guida verksamhetens chefer i HR-årets olika processer.
Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
- Agera konsultativt mot chefer och medarbetare i den svenska organisationen
- Stötta och coacha cheferna i HR-årets olika processer
- Arbeta med kompetens- och ledarutveckling
- Stötta i Performance Managementprocessen
- Hantera arbetsrättsliga frågeställningar och driva fackliga förhandlingar
- Lönerevisionsarbete
- Tillsammans med HR-teamet driva utveckling- och implementering av HR-processer
Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom HR eller motsvarande och minst fem års erfarenhet av brett HR-arbete i en motsvarande roll. Du är trygg och självgående i HR-årets samtliga processer och trivs att arbeta såväl operativt som strategiskt. Du har med fördel arbetat i en internationell miljö och har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Erfarenhet av Comp&Ben området är starkt meriterande.
Som person är du trygg i dig själv och din kompetens och du trivs i en föränderlig miljö där du har lätt för att anpassa dig efter nya sammanhang. Du har ett proaktivt förhållningssätt och är bra på att självständigt driva ditt arbete framåt. Vidare är du ansvarstagande, inkluderande och har en fallenhet för att skapa förtroendefulla relationer till såväl chefer som medarbetare.
Ansökan och övriga uppgifter
Detta är ett konsultuppdrag via Jurek HR med önskad start i början av september. Kunden har sitt kontor i Täby och det finns möjlighet att arbeta hemifrån ca 2-3 dagar/vecka. Vi hoppas kunna tillsätta uppdraget så snart som möjligt och välkomnar även dig som är intresserad av att samarbeta med Jurek som underkonsult. Har du frågor eller funderingar om uppdraget är du välkommen att kontakta Cecilia Strååt på cecilia.straat@jurek.se.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson
Cecilia Strååt
Telefon
Email
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
27 sep. 2023 (-1 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.