Innesälj/Ordermottagare till Harald Pihl
HARALD PIHL är ett familjeföretag med en lång historia. Företaget grundades 1912 av Harald Pihl och drivs än idag, över 100 år senare, av tredje och fjärde generationen av familjen Pihl. Vi har varit i branschen så pass länge att vi har etablerat kontakter över hela världen. Vår långa erfarenhet garanterar också en omfattande kunskap om metallurgi.
Vårt huvudkontor och huvudlager ligger i Täby/Arninge 10 minuter norr om Stockholm. Nu söker vi vår nästa kollega till verksamheten som består av ett sammansvetsat team!
Om rollen
Som innesäljare kommer du att främst att vara i kontakt med kunder för att leverera den bästa servicen och lösningen för dem. Du kommer jobba i ett team med de andra på innesäljare men och i nära kontakt med de ansvariga säljarna. Du har ett stort ansvar för kundens upplevelse och jobba mot personligt uppsatta mål, men kommer också vara en del i företagets högt uppsatta mål för framtiden.
Huvudsakliga ansvarsområden:
För denna tjänst är dina personliga egenskaper av stor vikt. Vi ser att du är lättlärd och flexibel, och har en förmåga att genomföra arbetsuppgifter även när det inte alltid finns tydliga ramar. Det finns högt uppsatta mål i organisationen, och vi ser att du är en person som drivs av detta. I denna process kommer vi främst fokusera på följande personliga egenskaper:
Harald Phil AB samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta soran.barzanji@kraftsam.se Varmt välkommen med din ansökan!
Vårt huvudkontor och huvudlager ligger i Täby/Arninge 10 minuter norr om Stockholm. Nu söker vi vår nästa kollega till verksamheten som består av ett sammansvetsat team!
Om rollen
Som innesäljare kommer du att främst att vara i kontakt med kunder för att leverera den bästa servicen och lösningen för dem. Du kommer jobba i ett team med de andra på innesäljare men och i nära kontakt med de ansvariga säljarna. Du har ett stort ansvar för kundens upplevelse och jobba mot personligt uppsatta mål, men kommer också vara en del i företagets högt uppsatta mål för framtiden.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Offerthantering
- Orderläggning
- Arbeta med handpåläggning för komplexa ordrar
- Kontakt med kunder och leverantörer gällande produkter och lösningar
- Telefonsupport till utesäljarna vid behov
- Attesthantering samt bistå vid inköp av material
- Svara på mail i den gemensamma mailinkorgen
För denna tjänst är dina personliga egenskaper av stor vikt. Vi ser att du är lättlärd och flexibel, och har en förmåga att genomföra arbetsuppgifter även när det inte alltid finns tydliga ramar. Det finns högt uppsatta mål i organisationen, och vi ser att du är en person som drivs av detta. I denna process kommer vi främst fokusera på följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Anpassningsbar
- Samarbetsinriktad
- Självgående
- Har en avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område.
- Har ett stort intresse för teknik.
- Har tidigare arbetslivserfarenhet från en tjänst där kundbemötande och administration har varit centralt.
- Talar och skriver både svenska och engelska på en mycket hög nivå.
Harald Phil AB samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta soran.barzanji@kraftsam.se Varmt välkommen med din ansökan!
Sök jobbet
Sista ansökningsdag
Idag (0 dagar kvar)
Område
Yrkesroll
Typ av anställning

Fler jobb från samma arbetsgivare
Liknande Jobb