Customer experience leader

Customer experience leader

Customer Experience Leader

MediaMarkt är Europas ledande konsumentelektronik och har verksamhet i Sverige sedan 2006. Tillsammans med 28 varuhus och onlinekanal är MediaMarkts vision att bli den mest föredragna elektronikhandlaren i Sverige.

MediaMarkt Täby söker nu en Customer Experience Leader

Är du en passionerad, engagerad och driven person som vill vara en del av att fortsätta bygga vår framgång? Brinner du lite extra för hemelektronik och älskar att ge kunder den bästa servicen? På MediaMarkt Täby söker vi nu en Customer Experience Leader som ska hjälpa oss med vår ambition, att ge våra kunder den bästa upplevelsen.

Arbetsbeskrivning

Rollen Customer Experience Leader är central på MediaMarkt och kommer med höga förväntningar och krav. Din främsta uppgift blir värna om kundernas upplevelse för att bygga lojalitet och återkommande kunder. Detta innebär aktiv arbete med alla säljare och operativ styrning mot våra interna mål. Du kommer agera "bollplank" för många kollegor. Du kommer varje dag att hjälpa till med att hålla vårt varuhus snyggt och städat samt enkelt för våra kunder att hitta i. En del av tiden spenderas på analyser baserat på kundfeedback och att planera och coacha därefter. Försäljning är givetvis en central del i denna tjänst.

Som Customer Experience Leader kommer du att ha ett väldigt nära samarbete med varuhuschefen och du blir en del av varuhusets ledningsgrupp och du kommer ha stöd från våra avdelningsansvariga för att lyckas med ditt uppdrag.

Vem är du?
  • Du är inte rädd för att hugga i där det behövs och ställer upp för dina kollegor
  • Du har hög energi och positiv inställning och "smittar" gärna av dig
  • Du inga problem att ta reda på information för att kunna genomföra nya uppgifter
  • Du trivs i en miljö där det händer mycket samtidigt, där nya uppgifter kan komma med kortvarsel och deadline tätt inpå
Hos oss arbetar mot högt ställda mål samtidigt som du får mycket frihet, därför är det viktigt att du har erfarenhet av ledarskap och försäljning, exempelvis som säljchef eller butikschef.

Är du intresserad?

Tjänsten är en heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Start är Juni/Juli 2022 med respekt för eventuell uppsägningstid.

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2022-05-25. Observera att intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

För frågor eller funderingar vänligen kontakta varuhuschef Joel Gustafsson gustafsson@ mediamarkt.se.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Täby
Yrkesroll Försäljning, Butik
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.mediamarkt.se
Sista ansökningsdag 25 maj 2022 (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Om MediaMarkt
Hösten 2006 kom MediaMarkt till Sverige när vi öppnade två varuhus, idag är vi 28 varuhus med en växande E-handel och är en av Sveriges största aktörer på hemelektronikmarknaden.
MediaMarkts framgång grundar sig i vår passion för varje enskild kund. Vårt dagliga arbete genomsyras av att alltid fokusera på kunden och att ständigt förbättra verksamheten i varuhusen. På MediaMarkt ligger detta ansvar hos alla medarbetare.

Vår filosofi är att varje medarbetare har betydelse för verksamheten och vi förväntar oss att du har ett eget driv, har en passion för vårt affärsområde och brinner för att ge service utöver det vanliga. Vi anser att medarbetarnas möjlighet att påverka sitt arbete och agera på eget initiativ är nyckeln till att uppnå resultat.

Därför söker vi dig som trivs med frihet under ansvar och som ser lösningar istället för problem. Vill du ta steget och utvecklas tillsammans med oss, samtidigt som du har riktigt roligt längs vägen?