Kundtjänstchef till Parkman

Kundtjänstchef till Parkman

Kundtjänstchef på Parkman

Vi har i dagsläget 70 000 parkeringsplatser i Stockholm. Vi servar bland annat Mall of Scandinavia, Solna Centrum, Täby Centrum och Nacka Centrum med parkeringsplatser. Och än är inte resan slut! Vår resa går som tåget och vi söker nu dig som vill vara med oss på den!

Vi söker dig som kommer leda ett team och ansvara för vår kundtjänst för vår korttidsuthyrning. I din roll som Kundtjänstchef kommer du dagligen ha kontakt med våra allra viktigaste kunder! I din roll är du rösten ut till våra viktigaste kunder och guidar dem i deras frågor kring oss.

Vem vi tror att du är

Vi tror att du är en mix av att vara en fena på administration, är en stark ledare och är en problemlösare av rang! Du är flexibel som person och har svårt för att inte ta kommandot i nya situationer.

Vi kan nästan lova dig att dina idéer till förbättring i 9 fall av 10 alltid kommer att förverkligas. Det är en förväntan vi har på dig - att du har stort fokus på att ständigt förbättra vår kundserviceavdelning. Däremot är du prestigelös och principfast i att teamet alltid kommer först. Du brinner för service och gillar att ha många bollar i luften. Vi anar att du beskriver dig själv som en "glädjespridare" och "duktig på att motivera andra" i din ansökan. Det är egenskaper vi kommer lägga stor vikt vid i rekryteringen!

Dina kompetenser och bakgrund
  • Tidigare erfarenhet av administrativt arbete (2-3 år)
  • Du har tidigare erfarenhet av ledarskap (2-3 år)
  • Du är en fena på schemaläggning och har ett öga för att se helheten vad gäller beläggning av personal!
  • Meriterande att ha arbetat i Vision Flow
  • Räds inte av att själv arbeta operativt för att vara ett föredöme för ditt team
  • Älskar att arbeta med service
  • Hanterar det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift!
  • God problemlösningsförmåga och beskrivs som en flexibel person med stor tävlingsinstinkt
  • Hanterar Officepaketet och spec Excel utan problem
Vad vi vill erbjuda dig

Vi vill erbjuda dig chansen att bli en del av den växande familjen Parkman. Vårt kontor ligger i Täby i Stockholm och total är vi 70 anställda i företaget. Vår resa är inte slut här - den har bara börjat! Vill du hänga med?

Start: Per omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Placering: Vårt kontor i Täby

Tjänst: Heltid, direktanställning hos Parkman, provanställning tillämpas.

Krav: En stark ledare med känsla för superb service!

Ansök

Vår rekryterings- och konsultuthyrningspartner Infinity HR ansvarar för rekryteringsprocessen. De har arbetat med oss i snart 4 år och har stor insikt i vilka vi är och vad vi söker. För frågor om oss på Parkman, tjänsten eller processen - hör av dig till Emil Nilsson på Infinity HR, 070 559 11 92 .

Sökord: administration, service, parkering, bil, kundservice,
Mer info
Område Täby
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 5 feb 2020 (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Parkman är det tredje största privata parkeringsbolaget i Sverige. Dagens Industri har utsett Parkman till ett av de snabbast växande företagen i Sverige. Två år i rad har Dagens Nyheter tilldelat oss priset "Gasellföretag"! Något vi är mycket stolta över! Mycket har hänt på parkeringsmarknaden sedan starten 2015 och vi kan skryta med att vi var först i Sverige att lansera det kamerabaserade parkeringssystemet Autopay. Idag driftar vi på Parkman cirka 70 000 parkeringsplatser. Några av våra kunder som anförtror oss sina parkeringar är Fabege, Diligentia, Newsec och Unibail Rodamco. Parkman bedriver även långtidsparkering vid Arlanda genom sitt helägda dotterbolag SEBE Flygets Långtidsparkering. Koncernen omsätter idag 300 mkr!