Orderhanterare till familjärt bolag i Täby

Orderhanterare till familjärt bolag i Täby

Drivs du av att ge god service samtidigt som du har ett tekniskt intresse?
Sök tjänsten idag!
Urval sker löpande

Dina arbetsuppgifter

I rollen som orderhanterare kommer du stötta ett team tekniker med orderhantering och tekniska frågor gällande maskiner och lufttryckkompressorer.
Du kommer lägg ordar i deras CRM-system samt ta emot order från kunder. Här är du med i hela processen och ser till att allt blir levererat och att fakturorna blir betalda.
Din vardag kommer bestå av att hjälpa kunder via mejl och telefon samt att stötta teknikerna med tekniska frågor kring maskinerna. Du kommer även hålla koll på reservdelarna och att lagret är påfyllt.

En hel del kundkontakt förekommer i arbetet och vi ser gärna att du är strukturerad och har en känsla för service.

Din profil

För att lyckas i rollen vill vi att du har:
  • Erfarenhet av service antingen via kundsupport, ordermottagning eller likande
  • Talar och skriver obehindrad svenska och engelska
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Tekniskt intresse
Som person är du noggrann och driven. Du har en förmåga att kommunicera med människor i din omgivning samt har lätt att samarbete och driva egna projekt framåt.

Välkommen att ansöka om du känner att du passar in på ovan.

Villkor

Placering: Täby
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Mer info
Område Täby
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 15 mars 2021 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget startade sin verksamhet 1989. De servar, säljer och installerar tryckluftskompressorer. Våra kunder finns i framförallt Stockholm och Mälardalen och bolaget drivs idag som ett enmansbolag men tillhör en mindre koncern. Med en bred produktportfölj och mångårig erfarenhet kan företaget erbjuda lösningar för alla tänkbara applikationer, helt enkelt specialist på tryckluft.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.