Telefonist till kommunal verksamhet i Norrort

Telefonist till kommunal verksamhet i Norrort

Om tjänsten

För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta med service och med telefonen som redskap. Du kommer att utgöra en viktig del i att se till att de som ringer kommer till rätt person eller avdelning. Du kommer att ta emot inkommande samtal via ett ärendesystem och därefter guida personer rätt i olika verksamheter samt sortera ärenden vidare inom olika interna kompetensgrupper.

Uppdraget är en del av Arena Personal uthyrningsverksamhet, vilket innebär att du kommer att vara anställd av Arena Personal och arbeta hos vår kund.
Uppdraget beräknas starta 2018-10-01 och pågå t.o.m. 2019-10-01 med goda chanser till förlängning.
Arbetstider: helgfria vardagar 8.00-17.00

OBS! Du som söker den här tjänsten måste kunna starta ett nytt arbete den 1/10. Vi kommer inte att beakta ansökningar där det inte framgår tydligt att man är tillgänglig omgående.

Din profil
  • Minst gymnasieexamen
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
  • Arbetslivserfarenhet inom service
  • Lätt för att lära sig nya system
  • Goda kunskaper i Microsoft Office
  • God kommunikativ förmåga
  • Meriterande med tidigare erfarenhet av kommunal verksamhet
  • Meriterande med erfarenhet av ett serviceyrke
Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Andreas Rudberg
Telefon 0721863485
Område Täby
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 19 okt (28 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.