Orderadministratör till Täby

Orderadministratör till Täby

Till en marknadsledande aktör inom design och konstruktion av industridatorer söker vi nu en innesäljare/orderadministratör med god samarbetsförmåga och ett utpräglat flödestänk.

På företaget är det i dag 27 anställda och du ingår i gruppen operations med sex anställda, varav fyra innesäljare/orderadministratörer.

Du arbetar brett på en internationell marknad med orderflöden över hela världen. I rollen som innesäljare/orderadministratör arbetar du med hela supply kedjan från ax till limpa med Excel som främsta verktyg.

Du analyserar prognoser i Excel och hanterar beställningar utifrån dessa, du lägger order, följer upp flöden och lagersaldon samt sköter kontakten med såväl kunder som leverantörer.

Vi söker dig som:
  • Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
  • Har god förståelse för logistikflöden
  • Gillar att ha kontakt kunder och leverantörer
  • Van Excel användare
  • Gillar att arbeta från "ax till limpa"
  • Talar och skriver perfekt svenska och engelska obehindrat
  • Är teknikintresserad
Kvalifikationer:
Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för logistikflöden. Du har god analytisk förmåga och är van vid Excel som arbetsverktyg.

Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du har hela hinken i din hand. Vidare känner du dig bekväm med att arbeta självständigt i en miljö där du ibland behöver fatta egna beslut.

Som person ser vi att ordning och reda är viktigt för dig och du trivs med att arbeta strukturerat. Du är en utpräglad lagspelare med god kommunikativ förmåga i både skrift och tal. Du arbetar bekvämt i en roll med mycket interna och externa kontaktytor där såväl svenska som engelska är arbetsspråk.

Med fördel har du även ett intresse för teknik och tycker om att fördjupa dig i den produkt du arbetar med.

Mer om tjänsten:
  • Tillsättning: snarast möjligt
  • Kunden önskar anställa den inhyrda konsulten efter hyrtidens slut om båda parter så önskar
  • Omfattning: heltid
  • Placering: Täby
  • Uppdragstyp: minst 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning
Vill du veta mera om tjänsten - vänligen ring eller mejla Svante Norin på tel 0708 - 571152 eller mejl svante.norin@andara.se

OBS OBS OBS: Vi tar inte emot ansökningar via mejl.
För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.
  • AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
  • Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.
  • Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.
Mer info
Område Täby
Yrkesroll Försäljning, Säljsupport
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 20 maj 2019 (26 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Andara är specialiserade på konsultuthyrning och rekrytering till stora och medelstora företag i Stockholms Län. Vi är inriktade på personal inom Administration/Service, Ekonomi, HR/Lön, Marknad och IT.