

Administrativ assistent till bygglogistik företag
Vi söker nu en Administratör och verksamhetsassistent (allt-i-allo). Du kommer vara en nyckelroll för företaget och därför ska du trivas vid att axla olika roller och arbeta med olika typer av arbetsuppgifter.
Du kommer att vara stöd för verksamheten vi driver på våra projekt genom att assistera våra projektansvariga och arbetsledare med både administration och planering. Detta sätter krav på att du ska våga ta eget ansvar och även följa upp ditt och dina kollegors arbete.
Att arbeta självständigt och kunna prioritera själv är något du måste känna dig bekväm med för denna roll.
Arbetsuppgifter omfattas av men begränsas ej till
Kompetenskrav
Det vi lägger tyngd på
I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och egenskaper. Som person ser vi att du är handlingskraftig, strukturerad och framåt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera.
Du erbjuds
Du kommer att vara stöd för verksamheten vi driver på våra projekt genom att assistera våra projektansvariga och arbetsledare med både administration och planering. Detta sätter krav på att du ska våga ta eget ansvar och även följa upp ditt och dina kollegors arbete.
Att arbeta självständigt och kunna prioritera själv är något du måste känna dig bekväm med för denna roll.
Arbetsuppgifter omfattas av men begränsas ej till
- Uppföljning av arbeten och underlag
- Sammanställning av olika fakturaunderlag
- Fakturering
- Sammanställning diverse rapporter
- Inköp av diverse
- Tidrapporter
- Resursplanering
- Projektstöd gällande admin och planering
- Personaladmin och inköp
- Lagerinventering
Kompetenskrav
- Mycket goda kunskaper i svenska samt goda i engelska
- God systemvana (ex Office-paketet)
- Gymnasiekompetens
- Driven, engagerad och proaktiv
- Organiserad
- Utvecklingsorienterad
- Lösningsorienterad
- Strukturerad
- Självgående
- Glad då och då
- Eftergymnasial utbildning
- B-körkort
Det vi lägger tyngd på
I denna rekrytering kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och egenskaper. Som person ser vi att du är handlingskraftig, strukturerad och framåt. Vidare trivs du med att arbeta i högt tempo och att ha många bollar i luften samtidigt. Du är lösningsorienterad och duktig på att prioritera.
Du erbjuds
- Möjligheten att komma in i ett roligt och framgångsrikt företag i en expansiv fas
- Varierande arbetsuppgifter
- Engagerade och roliga kollegor
- Utvecklingspotential i form av utbildning, arbetsuppgifter och anställning.
- Kollektivavtal
- Fördelaktiga förmåner, såsom friskvård, SL-kort mm.
- Till viss mån möjlighet till flexibla arbetstider
- Till viss mån möjlighet till arbete hemifrån
- Hel eller deltid
Mer info
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
09 juni 2023 (7 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Good Folks är ett företag med stora ambitioner, ett högt driv och mycket kompetens som alltid utmanar och strävar efter att utveckla byggbranschen, kunder och oss själva. Vi erbjuder våra kunder strategier och lösningar för byggprojektetens logistik. Företaget består av högt kompetenta konsulter och arbetare med lång erfarenhet utav bygglogistik på komplexa byggprojekt runtom i Stockholm.