Kontraktsadministratör till Swedbank!

Kontraktsadministratör till Swedbank!

För dig med intresse för inköp, administration och service - se hit! För Swedbanks räkning söker vi nu en leverantörs- och kontraktsadministratör för ett långsiktigt konsultuppdrag med omgående start. Vi söker dig som har ett stort driv, en god problemlösningsförmåga samt en fallenhet för att kommunicera och skapa relationer. Låter detta som något för dig? Skicka då in din ansökan redan idag, urval sker löpande.




Arbetsuppgifter

I rollen som leverantörs- och kontraktsadministratör kommer du bland annat att:

  • Leverera en hög servicenivå, kundnöjdhet och effektivitet som utgångspunkt i alla kundkontakter (internt såväl som externt)
  • Hantera 1st line support primärt via support-tickets och mejl
  • Lösa kundens primära behov och förmedla vidare mer komplexa ärenden till rätt kompetens
  • Administrera kontraktshanteringssystemet inom inköpsavdelningen
  • Hantera ”spot-buy”, det vill säga inköp av produkter och tjänster kännetecknade av låg risk där banken inte har några befintligt kontrakt
  • Utbilda och informera användare vid behov allteftersom man lär sig systemet och inköpsprocessen
Arbetsuppgifter


Kvalifikationer
  • Har tidigare erfarenhet av kundservice och backoffice/administration
  • Har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift
  • Har viss erfarenhet av att kunna läsa och förstå kontrakt
  • Besitter grundläggande IT-kunskaper samt tidigare erfarenhet av arbete i system

Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av utveckling och test av system.

För detta uppdrag lägger vi även stor vikt vid kandidaternas personliga förmågor. För att lyckas i rollen tror vi att du är mycket strukturerad, driven och initiativtagande. Du har ett starkt självledarskap och är inte rädd för att ta egna beslut utan att tappa kvalitet. Vidare tror vi att du är en god kommunikatör som är trygg med att hålla i möten och tycker om att driva diskussioner. Vi tror också att du är relationsskapande och har lätt för att interagera med andra människor, både internt och externt.

Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 38,5h-vecka
  • Långsiktighet: Vi signerar avtal med 6 månader i taget men behovet sträcker sig fram till sista december 2023
  • Placering: Stockholm, Sundbyberg, Landsvägen 40
  • Övrigt: För denna tjänst kommer det krävas ett utdrag ur belastningsregistret, vänligen beställ detta i samband med att du söker tjänstenhär! Som ett sista steg i processen kommer vi även göra en kreditupplysning.

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Jobbkrav
Mer info
Område Sundbyberg
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se
Sista ansökningsdag 20 mars 2023 (44 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se