

B2B supportmedarbetare till St1!
Vill du jobba i en kommunikativ roll med nära kontakt med företagskunder i kortfrågor. Vi söker dig som är en riktig lagspelare, vågar ta plats och motiveras av att komma med egna initiativ och idéer. Välkommen in med din ansökan!
Arbetsuppgifter
- Hantera inkommande supportärenden från företagskunder via telefon och mail.
- Hantera frågor kring fakturor, drivmedel, konton och kort, felanmälningar samt kredithantering.
- Hantera kortansökningar i vår kunds system
- Nära kontakt med säljteamet gällande t.ex. pris och rabatter
Kvalifikationer
- Har en gymnasieexamen
- Har tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete med telefonen och mail som arbetsverktyg
- Har god systemvana och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya system
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då du använder båda språken i ditt arbete, såväl i skrift som muntligt
- Har goda kunskaper i MS Office
Det är meriterande om du har
- Har arbetslivserfarenhet av korttransaktioner och betalflöden
- Har någon form av IT bakgrund antingen från studier eller arbete
- Har arbetat i CRM-system, ex. Salesforce
Som person är du lättlärd, sätter kunden i fokus och har målsättning att högklassig service. Du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ samt mån om relationer du skapar. Du har skinn på näsan och vågar visa framfötterna genom att ställa frågor.
Utöver detta kommer vi främst att fokusera på följande beteenden:
- Serviceinriktad
- Personlig mognad
- Samarbetsförmåga
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.