Kundtjänstmedarbetare / kundservice / kundsupport / service

Kundtjänstmedarbetare / kundservice / kundsupport / service

Har du erfarenhet av ett servicerelaterat yrke och lockas av att jobba heltid inom kundtjänst? Vi söker nu engagerade medarbetare till kundsupporten till välkända drivmedelsföretaget ST1!

Om företagetST1 är en stor aktör inom drivmedelsbranschen. De har stationer runt om i hela Sverige och har sitt huvudkontor i Sundbyberg, norr om Stockholm. Kundserviceavdelningen består i dagsläget av ett 20-tal medarbetare och avdelningen präglas av en härlig teamkänsla och engagemang. Något som utmärker ST1 är bolagets innovativa tänkande och miljömedvetna förhållningssätt.

ArbetsuppgifterSom kundservicemedarbetare ansvarar du för att ta emot inkommande ärenden från företagskunder via telefon, mail, chatt och sociala medier. Ärendena du hanterar är av varierande karaktär och du erbjuds en gedigen introduktion för att kunna hantera dem på bästa sätt. De består bland annat av att bemöta kunders frågor gällande fakturor, stationsrelaterade frågor samt ett brett spann av frågor om de olika drivmedelskort som ST1 har. I rollen ingår en del utgående samtal mot befintliga kunder med erbjudande om tilläggstjänster.
Du arbetar kontorstider och förväntas att vara på jobbet mellan 07:50-16:30.

Formella krav
  • Avslutad gymnasial utbildning
  • Erfarenhet från en servicerelaterad roll
  • Erfarenhet av telefon som arbetsverktyg
  • God datorvana
  • Du uttrycker dig väl i både tal och skrift, på såväl svenska som engelska
För att lyckas i rollen ser vi att du har en förmåga och vilja att leverera god service i dialogen med kunder. Vidare ser vi att du har ett flexibelt förhållningssätt och känner stort ansvar för det arbete du åtar dig. Som kundtjänstmedarbetare på ST1 är det även viktigt att du är duktig på att kunna skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter samt att du trivs i en arbetsmiljö som präglas av ett tätt samarbete med dina kollegor i teamet.

Övrig information
* Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att ST1 har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och ST1 en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Sundbyberg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Mer info
Område Sundbyberg
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.