

Reklamationshandläggare
Är du serviceinriktad och har en bra kommunikativ förmåga? Då kanske du är vår nya reklamationshandläggare som tar hand om de ärenden som kan uppstå efter ett köp.
Vi på Tretti, som är en del av Whiteaway Group, har haft stora framgångar med försäljning av vitvaror och hushållsapparater på internet. Vi har blivit störst i Skandinavien inom vårt område, detta genom driv, innovation och attityd. Trots att vi redan idag är störst fortsätter vi att växa så det knakar.
Till vårt After Sales-team söker vi nu en ny kollega! Företaget präglas av en familjär känsla där alla är lika viktiga och vi är öppna och lyhörda för idéer och egna initiativ. Med detta kommer resultat som en naturlig del av vardagen där humöret alltid är på topp.
I teamet finner vi motivation i vardagens administrativa rutiner, men vi arbetar alltid utifrån en princip om att vi kan och ska utveckla och optimera våra processer, och därmed kundupplevelsen. Komplexiteten i vårt arbete gör att vi i teamet har stort fokus på struktur, även när det rör sig om förfrågningar från interna och externa parter. Vi är alltid måna om att se helheten när det går snabbt.
Jobbet
Profil
Vi söker en serviceinriktad person som ständigt vill utveckla sig själv och företaget. Dessutom ser vi att du:
Vi erbjuder en spännande och utmanande vardag, där vi gärna tar emot dina idéer och driv och vilja kan ta dig långt. För oss är det viktigt att trivseln och arbetsglädjen är hög, du kommer därför uppleva ett stort engagemang från dina kollegor så väl som från hela organisationen.
Dessutom får du hos oss:
Frågor om tjänsten och ansökan
Har du några frågor, är du välkommen att kontakta Mathias Hovesen, på mejl MAT@whiteawaygroup.com. Vi kallar löpande till intervjuer så skicka in din ansökan och ditt CV redan idag. Observera att vi tar endast emot ansökan via knappen "Sök jobbet här". Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Vi på Tretti, som är en del av Whiteaway Group, har haft stora framgångar med försäljning av vitvaror och hushållsapparater på internet. Vi har blivit störst i Skandinavien inom vårt område, detta genom driv, innovation och attityd. Trots att vi redan idag är störst fortsätter vi att växa så det knakar.
Till vårt After Sales-team söker vi nu en ny kollega! Företaget präglas av en familjär känsla där alla är lika viktiga och vi är öppna och lyhörda för idéer och egna initiativ. Med detta kommer resultat som en naturlig del av vardagen där humöret alltid är på topp.
I teamet finner vi motivation i vardagens administrativa rutiner, men vi arbetar alltid utifrån en princip om att vi kan och ska utveckla och optimera våra processer, och därmed kundupplevelsen. Komplexiteten i vårt arbete gör att vi i teamet har stort fokus på struktur, även när det rör sig om förfrågningar från interna och externa parter. Vi är alltid måna om att se helheten när det går snabbt.
Jobbet
- Kommunicera med våra befintliga kunder via samtal, mejl och chatt
- Hantera reklamationer och transportskador
- Ha kontakt med våra leverantörer och deras servicepartners
- Arbeta mot tydligt uppsatta mål där effektivitet och framförallt kundnöjdhet är i fokus.
Profil
Vi söker en serviceinriktad person som ständigt vill utveckla sig själv och företaget. Dessutom ser vi att du:
- Är en problemlösare som kan tänka utanför boxen
- Har god kommunikativ förmåga
- Analytisk, kunna identifiera och lösa problem
- Motiveras av att arbeta med människor
- Drivs av att uppnå bättre resultat – varje dag!
Vi erbjuder en spännande och utmanande vardag, där vi gärna tar emot dina idéer och driv och vilja kan ta dig långt. För oss är det viktigt att trivseln och arbetsglädjen är hög, du kommer därför uppleva ett stort engagemang från dina kollegor så väl som från hela organisationen.
Dessutom får du hos oss:
- Möjlighet att utveckla dina yrkeskunskaper inom After Sales/eftermarknad
- Korta beslutsvägar och en innovativ verksamhetskultur. De goda idéerna driver oss framåt.
- Ambitiösa kollegor och en informell ton
- Attraktiva förmåner hos oss: Friskvårdsbidrag, lunchcatering, roliga personalaktiviteter, för att nämna några.
Frågor om tjänsten och ansökan
Har du några frågor, är du välkommen att kontakta Mathias Hovesen, på mejl MAT@whiteawaygroup.com. Vi kallar löpande till intervjuer så skicka in din ansökan och ditt CV redan idag. Observera att vi tar endast emot ansökan via knappen "Sök jobbet här". Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Mer info
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
15 okt. 2023 (15 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Whiteaway Group är en ung, ambitiös och framgångsrik e-handelsverksamhet. Genom ett antal online-butiker och franchisekedjan Skousen säljer vi vitvaror och hushållsapparater till hemmet – till kunder i hela Skandinavien. Idéen till Whiteaway Group uppstod i en lokal bakom en dansk köksbutik. Grunden var innovation, affärsmannaskap och goda kundupplevelser. Och det är det fortfarande. Nu 10 år senare är vi Skandinaviens största inom vårt område, och vi har ca 300 fantastiska medarbetare i Aarhus, Danmark och Stockholm, Sverige.