

Kundtjänst inom krav till Entercard i Stockholm!
Brinner du för förstklassig kundupplevelse? Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare / kravhandläggare till Entercard i Stockholm!
Är du en entusiastisk och serviceinriktad person som älskar att arbeta med kunder? Drömmer du om att kombinera ditt intresse för bank och finans med möjligheten att bli en del av ett framstående företag? Då är det dags att skicka in din ansökan för rollen som kundtjänstmedarbetare / kravhandläggare till Entercard.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
I rollen som kravhandläggare inom kundtjänst på Entercard får du möjlighet att jobba hos en ledande aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter. Du får ett roligt och serviceinriktat jobb inom kundtjänst och du kommer ingå i ett glatt och positivt team som kännetecknas av samarbete.
Som konsult hos oss på TNG är det också oerhört viktigt att du trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer ingå i avdelningen Credit Risk och tillhör företagets kravverksamhet. I rollen som handläggare inom krav kommer du huvudsakligen att hantera inkommande och utgående samtal till företagets kunder.
I samtalen informerar du kunderna att göra inbetalningar som de av någon anledning är sena med. Det är av stor vikt att du som handläggare är lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en god representant för företaget för att hitta bästa möjliga lösning för samtliga parter.
Värt att veta
Du kommer att arbeta vardagar där du två dagar i veckan jobbar kl. 8:30-18.00. Nästkommande två dagar arbetar du kl. 8:30-16:00 och på fredagar är arbetstiden mellan kl. 8:30-17.00. Det finns även möjlighet till distansarbete två dagar/vecka.
Konsultuppdraget förväntas starta 1 juli 2023 och pågå i 6 månader framåt med stor möjlighet till förlängning. Entercard sitter i fina lokaler på Kungsbron mitt i centrala Stockholm.
Våra förväntningar
Till rollen som kravhandläggare söker vi dig som:
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Är du en entusiastisk och serviceinriktad person som älskar att arbeta med kunder? Drömmer du om att kombinera ditt intresse för bank och finans med möjligheten att bli en del av ett framstående företag? Då är det dags att skicka in din ansökan för rollen som kundtjänstmedarbetare / kravhandläggare till Entercard.
Vi ser fram emot att ta del av din ansökan!
Ditt anställningserbjudande
I rollen som kravhandläggare inom kundtjänst på Entercard får du möjlighet att jobba hos en ledande aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter. Du får ett roligt och serviceinriktat jobb inom kundtjänst och du kommer ingå i ett glatt och positivt team som kännetecknas av samarbete.
Som konsult hos oss på TNG är det också oerhört viktigt att du trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer ingå i avdelningen Credit Risk och tillhör företagets kravverksamhet. I rollen som handläggare inom krav kommer du huvudsakligen att hantera inkommande och utgående samtal till företagets kunder.
I samtalen informerar du kunderna att göra inbetalningar som de av någon anledning är sena med. Det är av stor vikt att du som handläggare är lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en god representant för företaget för att hitta bästa möjliga lösning för samtliga parter.
Värt att veta
Du kommer att arbeta vardagar där du två dagar i veckan jobbar kl. 8:30-18.00. Nästkommande två dagar arbetar du kl. 8:30-16:00 och på fredagar är arbetstiden mellan kl. 8:30-17.00. Det finns även möjlighet till distansarbete två dagar/vecka.
Konsultuppdraget förväntas starta 1 juli 2023 och pågå i 6 månader framåt med stor möjlighet till förlängning. Entercard sitter i fina lokaler på Kungsbron mitt i centrala Stockholm.
Våra förväntningar
Till rollen som kravhandläggare söker vi dig som:
- har jobbat med service och att du arbetat med telefon som arbetsredskap
- trivs med att jobba tillsammans med dina kollegor mot gemensamma mål och bidrar med god stämning till gruppen
- är duktig på att motivera kunden och tillsammans hitta hållbara lösningar så att fakturorna kan betalas
- är ansvarsfull och har ett starkt driv att prestera hög kvalitet
- har en god förståelse för kundvård och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Mer info
Kontaktperson
Helena Söderström
Telefon
Email
Område
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
24 juni 2023 (26 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
TNG: Specialister på fördomsfri rekrytering och bemanning TNG är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag och specialister på fördomsfri rekrytering. Vår vision är att se bortom fördomar vilket innebär att du söker jobb mer rättvist och fördomsfritt, vilket bidrar till en hållbar arbetsmarknad. TNG ser till kandidatens framtida arbetsprestation och kompetens, inte enbart CV-historik. Genom anonyma ansökningsprocesser, skräddarsydda arbetspsykologiska screeningtester och en transparent kandidatupplevelse utmanar TNG sina kunder att låta fakta gå före magkänsla, namn, ålder, kön och bakgrund när de rekryterar. Det bidrar till nya medarbetare och talanger, ökad mångfald, bättre lönsamhet och innovation hos våra kundföretag samt nya karriärmöjligheter för jobbsökare. Så här går det till när du söker jobb fördomsfritt: https://www.youtube.com/watch?v=ySMqqigPh10 TNG arbetar inom hela tjänstemannaområdet och har också rekryteringsspecialister inom TNG Tech, TNG IT Digital samt dotterbolaget Ada Digital. Företaget har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, och Örebro, samt rekryterar och bemannar åt 400 kunder på 40 andra orter runt om i Sverige. Se alla våra lediga jobb just nu: https://www.tng.se/lediga-jobb Läs mer om vår fördomsfria rekryteringsprocess: https://www.tng.se/rekryterings-process Vill du jobba som konsult via oss? https://www.tng.se/jobba-som-konsult Vår hemsida: https://www.tng.se/