

Lönespecialist till Senergia sökes!
Hos Senergia får du möjligheten att ansluta dig till ett innovativt och hållbart bolag i stark tillväxt. Som en ledande nordisk grossist för hållbar energi driver vi framtidens innovation och ökar användningen av förnybar energi i Sverige. Nu söker vi en lönespecialist till vårt kontor i centrala Stockholm.
Tjänsten är en heltidsanställning med arbetstider 8-17, måndag till fredag, med möjlighet till flexibilitet. Du kommer att vara baserad på vårt huvudkontor på Norrtullsgatan 15 i Stockholm, med möjlighet att arbeta på distans.
Om rollen
Som Lönespecialist hos Senergia kommer du att vara vår expert inom lönefrågor, pension och försäkring. Du spelar en central roll i att skapa löneunderlag och kommer att vara en del av vårt dedikerade ekonomiteam. Hos oss hanterar du både svenska och utländska löner, och du får möjligheten att arbeta med en bred variation av arbetsuppgifter inom personaladministration och utläggsredovisning.
Är det dig vi söker?
Vi söker dig som har erfarenhet av löneadministration och en god förståelse för olika lönefrågor. Som person är du snabb på att anpassa dig till nya miljöer och arbetssätt, samtidigt som du har en naturlig nyfikenhet och ett intresse för vår bransch. Din noggrannhet och strukturerade arbetsstil gör dig till en pålitlig Lönespecialist.
Vad erbjuder Senergia?
Hos Senergia erbjuder vi en härlig teamkänsla där vi tror på att allt är möjligt! Du blir en del av ett ambitiöst och framåtsträvande team som gärna utforskar nya idéer och möjligheter. Vi erbjuder en gedigen introduktion och interna utbildningar för att stödja din utveckling. Dessutom finns det långsiktiga karriärmöjligheter för dig som vill växa med oss.
Arbetstiderna är flexibla, och du kommer att arbeta på vårt huvudkontor på Norrtullsgatan 15 i Stockholm samt ha möjlighet att arbeta på distans.
Vill du vara med på vår resa? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Senergia!
The Place - Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra - du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Tjänsten är en heltidsanställning med arbetstider 8-17, måndag till fredag, med möjlighet till flexibilitet. Du kommer att vara baserad på vårt huvudkontor på Norrtullsgatan 15 i Stockholm, med möjlighet att arbeta på distans.
Om rollen
Som Lönespecialist hos Senergia kommer du att vara vår expert inom lönefrågor, pension och försäkring. Du spelar en central roll i att skapa löneunderlag och kommer att vara en del av vårt dedikerade ekonomiteam. Hos oss hanterar du både svenska och utländska löner, och du får möjligheten att arbeta med en bred variation av arbetsuppgifter inom personaladministration och utläggsredovisning.
Är det dig vi söker?
Vi söker dig som har erfarenhet av löneadministration och en god förståelse för olika lönefrågor. Som person är du snabb på att anpassa dig till nya miljöer och arbetssätt, samtidigt som du har en naturlig nyfikenhet och ett intresse för vår bransch. Din noggrannhet och strukturerade arbetsstil gör dig till en pålitlig Lönespecialist.
Vad erbjuder Senergia?
Hos Senergia erbjuder vi en härlig teamkänsla där vi tror på att allt är möjligt! Du blir en del av ett ambitiöst och framåtsträvande team som gärna utforskar nya idéer och möjligheter. Vi erbjuder en gedigen introduktion och interna utbildningar för att stödja din utveckling. Dessutom finns det långsiktiga karriärmöjligheter för dig som vill växa med oss.
Arbetstiderna är flexibla, och du kommer att arbeta på vårt huvudkontor på Norrtullsgatan 15 i Stockholm samt ha möjlighet att arbeta på distans.
Vill du vara med på vår resa? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Senergia!
The Place - Where happy work happens
Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra - du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Mer info
Kontaktperson
Amanda Engberg
Email
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
26 juni 2023 (25 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.