Är du social och utåtriktad? Brinner du för att ge god service och ge kunden en positiv upplevelse? Då har vi tjänsten för dig!
Information om uppdraget:
Vår kund är ett fristående svenskt värdepappersbolag som står under Finansinspektionens tillsyn. Dem erbjuder ett brett utbud av finansiella produkter och tjänster, däribland olika typer av depåtjänster med möjlighet för deras depåkunder att spara i ett brett utbud av finansiella produkter och tjänster. Dem befinner sig nu i en stark tillväxtfas och söker en medarbetare till deras kundsupport. Du blir ansiktet utåt och kommer bli en del av ett kompetent team. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta:
* Hantera inkommande samtal och mejl
* Flytt av värdepapper
* Ge service kring tjänster och produkter som företaget erbjuder
* Svara på frågor kring till exempel depåer, rapporter och emissioner
* Allmänt kontorsarbete och stöd till övrig administration
Tjänsten innebär att du kommer bli anställd direkt hos företaget och arbeta på deras kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid och beräknas starta så fort vi hittat rätt kandidat och löper tills vidare. Anställningen inleds med en provanställning om sex månader. Arbetstiderna är måndag till fredag kl 08.00-17.00 med möjlighet till flex.
Detta söker vi:
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning gärna inom ekonomi eller liknande. Vi ser att du har minst ett till två års erfarenhet av att arbeta med service och kundkontakt. Du har till exempel erfarenhet av att arbeta i butik, på hotell eller restaurang. Vi söker dig som är driven, framåt och ansvarstagande. Du är noggrann, lösningsorienterad och serviceinriktad. Du är bra på att bygga och vårda goda relationer med kunder. Du är kommunikativ, social och bra på att samarbeta. Vidare är du flytande i svenska i tal och skrift. Låter det som en tjänst för dig? Ansök redan idag då urval och intervjuer sker löpande!
Sökord: Kundsupport, Kundservice, Support, Service, Heltid
Sökord: Kundsupport, Kundservice, Support, Service, Heltid