Hoppa till innehåll
Speeron AB logotyp

Ekonomiassistent till Speeron AB!

Är du administrativt lagd och vill utvecklas inom ekonomi i ett företag i framkant? Då är det här nästa steg för dig!
Speeron AB söker nu sin nästa Ekonomiassistent, som vill vara en viktig del av verksamheten, där ni jobbar som ett sammansvetsat team och har roligt ihop!

Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden som Ekonomiassistent

  • Kundreskontra
  • Leverantörsreskontra
  • Ansvara för inköp till kontoret
  • Beställningar av varor samt bokningar av frakter, resor och hotell
  • Övriga administrativa uppgifter (så som kontakt med finansbolag, försäkringsbolag mm)

Kvalifikationer och erfarenhet

  • Vi söker dig med viss kunskap inom kund- och leverantörsreskontra
  • Har några års arbetslivserfarenhet, gärna från en administrativ roll
  • Har gymnasial utbildning, gärna inom ekonomi
  • Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat
  • Har goda datorkunskaper

Personliga egenskaper

För att lyckas och trivas hos Speeron samt i rollen som Ekonomiassistent är du administrativt lagd samt har en förmåga att arbeta strukturerat. Du har också ett starkt intresse att se till helheten i verksamheten. Vidare drivs du av att effektivisera samt vara med i olika processer. Framför allt är du nyfiken och tar egna initiativ för att driva verksamhetens och din egen utveckling framåt. Du är en teamplayer, som tycker det är roligt att hjälpa till där det behövs. Du får energi av att samarbeta och skapar relation med interna och externa parter. Att ge god service samt ett professionellt bemötande kommer naturligt för dig.

Om Speeron AB

Speeron AB är ett entreprenörsdrivet företag som består av ett team med lång erfarenhet. De har ett nära samarbete med varandra och ett öppet arbetsklimat med snabba beslutsvägar.

“Speeron is the leading integration and technology partner for the hospitality and health care industry. We help create the Digital Guest Journey by streamlining hotel guest flows and adding sales opportunities throughout the guest experience - from arrival to check out. All parts of the Digital Guest Journey are fully integrated with the Speeron NEXT Platform. Speeron provides all infotainment and communication needs for hospitality, including networks, wireless HSIA and backoffice solutions, IPTV, digital signage, head ends and support.”

www.speeron.com
https://se.linkedin.com/company/speeron

Speeron erbjuder

  • Många utvecklingsmöjligheter för dig som visar framfötterna!
  • Tillsvidareanställning (med 6 månaders provanställning)
  • Individuell lönesättning
  • Friskvård 3500 kr/år
  • 25 dagars semester
  • Flexibla arbetstider
  • Personalaktiviteter

Placering: Västberga Allé 1B, Hägersten, Stockholm

Brightby Bemanning

I denna rekryteringsprocess samarbetar Speeron med Brightby Bemanning.

Brightby Bemanning är Meritminds erbjudande av högkvalitativa bemanningstjänster inom ekonomi, bank, finans och försäkring. Meritmind är specialister på kvalificerade ekonomitjänster och datadriven styrning. Vi är ledande inom vår nisch och har förmodligen branschens största nätverk av ekonomer. Varje år söker ca 18 000 kandidater jobb via oss. Vi är i dagsläget 370 anställda, omsätter en halv miljard och är verksamma i Sverige. Vår värderingsstyrda organisation kombinerar det kommersiella med omtanke. Läs mer på meritmind.se

Mer info
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
01 apr. 2023 (1 dag kvar)

Liknande jobb

Fler från samma arbetsgivare