Är du en noggrann, strukturerad och lösningsorienterad person med erfarenhet av bokföring och framförallt leverantörsreskontra?
Tycker du om utmaningar, gillar när det är högt tempo och vill vara en viktig del i ett snabbrörligt ekonomi-team?
Om tjänsten:Du kommer att arbeta på huvudkontoret i Alvik tillsammans med övriga ekonomi-avdelningen. Denna tjänst är 100 % på kontoret tillsammans med trevliga kollegor i fräscha lokaler.
Vi söker dig som jobbat som ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra i minst ett par år. Du kommer främst ansvara för:
- Kontering av fakturor i digitalt fakturahanteringssystem
- Betalfiler
- Avstämning av kreditfakturor och övrigt i leverantörsreskontran
- Hantering av påminnelser
Du kommer även vara delaktig i månads- och årsbokslut.
Du behöver vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
Erfarenhet av Excel och Centsoft/Rillion är meriterande.
Du rapporterar till redovisningschef.
Ansökan:För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Sandra Vainikka. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är
2023-04-10.